Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er zullen best wel een aantal onder ons, wat fanatieker zijn.
Devlins schreef:@Rina, Waar woon jij in Dld?
Maar eigenlijk ook niet meer zo fanatiek. Heb ook nogal wat pech gehad met meerdere van mijn paarden, en de navolging van het oudje ging dus ook even niet zoals geplant. Mag hopen dat de ene nu eindelijk eens heel blijft
Maar dan gaat het fanatieke er ook wel een beetje af, als je elke keer weer naast je paard staat ipv erop. Daarbij heb ik een aantal jaar gefokt, en tja dan waren de merries belangrijker dan de wedstrijden. Ik heb vroeger ook dressuur gereden, heb dus een aardig klassieke opleiding gehad, en ik ga dus ook niet zo snel als de meeste westernruiters. Basis en rechtgericht lopen is imo vreselijk belangrijk. Ben daar dus lang mee bezig, als ik er dan al op zat

Tjinta schreef:Rina jij hebt toch Aint she Dainty gefokt of zit ik er nu helemaal naast?
Reitabzeigen nog doen. Whow respect met springen en al erbij?
En Reitabzeigen western, daarbij hoef je dus niet te springen
Wel buitenrijden en das al uitdaging genoeg voor me
. Mag ik ook meedoen?
. Heb nu net sinds een paar maandjes een 4.5 jarige ruin waarmee ik over een paar weken mijn dressuur debuut ga maken in de B (en dat na 25 jaar). Verder vind ik het heerlijk om in het bos te rijden, met mijn jonkie inmiddels 1x het bos in geweest. Ik vond het duidelijk spannender dan hij 

, mag ik ook mee kletsen hier? Ik moet er alleen wel gelijk bij zetten dat ik helaas sinds vorig jaar niet meer actief ben met paarden.
Door vele gezondheidsproblemen (waar ik nu dus hard aan probeer te werken) heb ik vorig jaar een ander tehuis moeten zoeken voor mijn lieve tinker Gammon (Tinkerplein, met jou heb ik wel contact gehad).
En er zullen best meer zijn die vanwege de lichamelijke gesteldheid niet meer actief kunnen of mogen rijden. Dacht zelfs dat ik al van iemand anders hier gelezen had dat die ook een bekkeninstabiliteit heeft.