1e avond eten: Gourmetvlees Gourmetset Sausjes Stokbrood Kruidenboter Groente
2e avond eten: Pizza uit de oven
Oh ja........ik ben een konijn in het donker dus ik moet voor het echt donker is op de plek van bestemming zijn. Dat even voor degene die evt willen meerijden Zeker op onbekend terrein dan zie ik dingen op de weg die er niet zijn
Koffie is een senseo, dus moeten pads meegenomen worden. Ik drink geen melk, ook niet in de koffie, dus voor mij hoeft dat niet Wel nog sap, iets van taksi ofzo. En gewoon wijn his goed hoor, lekkere droge witte!
Ik ben ook super nachtblind, maar gelukkig weet ik de weg, dus ik kan ook evt nog verder rijden haha
Maak je om mij niet druk Peet! Vind het super leuk om mee te gaan maar geen halsbrekende toeren maken om het passend te maken Komt anders ook wel weer goed
Hé dames! We blijven met ze viertjes over. Clau gaat niet mee schreef ze net.
Laten we het wel gewoon doorgaan? Of is het handig iets meer in de buurt te zoeken ivm de afstand? Het is voor mij 360 km rijden (min 150 euro euro aan benzine met die bak van mij). Zo'n groot huis is super met een grote groep, maar als we met ze viertjes zijn..........
wel zonde om er zo'n eind voor te rijden toch?!....
Ik kreeg trouwens vanmorgen een mail dat ik in de finale zit van een competitie, moet dan 23maart rijden. sta nog eerste ook, dus als ik start zou ik gewonnen hebben geloof ik.
Ik kan dus echt alleen maar van vrijdag op zaterdag.
mocht het een andere datum worden enz, sluit ik me daarbij aan.
Ik wacht even af wat jullie ermee doen!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-14 15:24
Dan is het wel een heel eind rijden voor 1 nachtje
Wel gaaf dat je in de competitie zit hoor!
Ander weekend is ook een optie hoor, maar dan moeten we even kijken wanneer. Ik vind dan 360 km rijden wel ver. Als we toch met ze viertjes zijn dan kunnen we makkelijk iets centralers kiezen toch? Ik zou het wel erg leuk vinden om een dag iets leuks te doen, lekker te eten, te gaan stappen en een hotelletje te pakken. Daar ben ik wel voor in!! Dus dat kan ook dat weekend van vrijdag op zaterdag als we dat weekend toch al hebben staan
Anders verzin ik wel wat anders om te doen
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-14 15:12
Veroon, Mo?? Hoe zitten jullie erin?
Met name omdat Verona het huisje heeft gereserveerd?