Nou, ik auto. Als ik het OV pak, gok ik dat ik ergens in New York uitkom ofzo . Kan me de laatste keer metro herinneren dat de deurtjes voor mn neus gingen en ik nog binnen stond en de rest op het perron . En ja, dat was onder begeleiding . Dus gok er maar niet op. Al ging de laatste keer tram best goed
Ik weet t nog niet, hangt er een beetje vanaf of ik mams auto mee mag nemen. Met de trein is voor mij ook goed te doen en bijna net zo lang
Raja
Geplaatst: 14-11-13 18:36
hahahahahha yv
Yv_
Geplaatst: 14-11-13 18:39
NIET LEUK!!!! Ik kon wel janken! Sta je daar als toeristje met alleen een veel te grote camera om je nek. En kwam er ook nogeens zo'n heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote brede neger "heb je hulp nodig, je ziet er een beetje verloren uit" . Scheet in mn broek! Ik denk oh god, vakantie die ik nooit meer ga vergeten . Maar hij was superaardig en legde me even uit hoe ik moest lopen en blijkbaar keek ik knullig, want hij liep helemaal met me mee en zwaaide me zelfs uit .
Als ik het zo teruglees ben ik eigenlijk een kneus ook En de mensen die mee waren pesten me er serieus nog steeds mee
Dus nee.. Ik wil jullie best ophalen op het station, maar ga jullie niet vergezellen met de reis
Ik ben toen ik op de havo zat en naar Barcelona gingen achtergelaten in een mac donalds.. De rest van de groep vond het te druk, ging naar een volgende en ik stond al vooraan in de rij.. Heb bibberend naast zo'n enorme deense dog buiten mijn eten opgegeten terwijl ik verwoed iedereen probeerde te bellen. Ik kan dat dus ook zijn
Yv_
Geplaatst: 14-11-13 19:58
Nevermind
Nee, ik ga ook gewoon niet meer met OV. Hier heb je de trein van Hoek van Holland naar Rotterdam. 1 rechte weg, simpel. Ik ben "vroegah" echt te vaak wakker geworden alweer op de terugweg... Gewoon niks voor mij joh!
Dat is ook erg Sandra
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 14-11-13 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, nu kan ik er inmiddels om lachen maar jeeeeeetje wat was ik toen bang..
Ik en de NS zijn geen vriendjes.. Altijd vertraging, treinen die niet komen opdagen, treinen die wachten op andere treinen ivm aansluitingen waardoor ik mijn volgende aansluiting mis ( )...
Skessa_
Geplaatst: 14-11-13 20:02
Ik heb ook een bloedhekel aan de trein... Liever zo min mogelijk!!!
Dat was uhm 2012 of 2011 ofzo... Toen hadden we besloten met een paar meiden van bokt, van het weerwolventopic een koffiemeet te doen op Utrecht Centraal, alleen..... Die dag begon het gigantisch te sneeuwen, maar toch gingen we uiteindelijk maar San heeft er super lang over gedaan Ik was er met een andere bokker wel gewoon normale tijd, maar toen zaten we vast in Utrecht. Toen gingen we maar Tapas eten Iedereen kon uiteindelijk terug.... behalve San.... haar trein reed nog steeds niet helemaal goed
Skessa_
Geplaatst: 15-11-13 09:46
Jezus.. wat een ellende!!
Yonker
Geplaatst: 15-11-13 09:50
Awhhhhhh het was best gezellig Er is nog ergens een foto van ons in de sneeuw
Sani
Geplaatst: 15-11-13 09:51
En het ergste was dat ik de volgende ochtend een vergadering van mijn werk had waar iedereen bij aanwezig MOEST zijn ivm fouten in de afgelopen periode.. Ik scheet tien kleuren Ik stond op Amersfoort vast.. Geen treinen naar Utrecht, wel naar Hengelo/huis... En eigenwijze ik ging een of ander stoptreintje pakken naar een van de vele stations ipv te denken verstandig te doen en naar huis te gaan.. Uiteindelijk ben ik naar Arnhem gegaan vanaf Utrecht, daar naar Zutphen en toen Hengelo...