Anders is t misschien ook via mij wat te regelen. Als jullie naar halte rotonde ikea kunnen komen. miss dat mijn ouders wel zo lief willen zijn om even te brengen
Voor mij maakt t niet zo veel uit. Rotonde ikea is 3 minuten lopen haha
ElSea
Geplaatst: 23-11-13 19:25
Marjoow schreef:
Lieke, jij kan wel met mij meerijden weer
Oke fijn! Ik kan wel, ga vanavond even mailen. Slaapparty, ik ben vooor! Zeker omdat ik het vorige x gemist had haha
Femkex
Geplaatst: 23-11-13 20:35
Lauke schreef:
Anders is t misschien ook via mij wat te regelen. Als jullie naar halte rotonde ikea kunnen komen. miss dat mijn ouders wel zo lief willen zijn om even te brengen
Lieke ik moet op zaterdag wel paardrijden, dus dan moet je of mee of door.iemand anders opgehaald worden.
ValerieV
Geplaatst: 24-11-13 19:30
Over die slaapparty denk ik even na, weet nog niet of k moet werken en ben in januari ook al vrij, word mn baas niet zo blij van, geloof dat ik vrij ben hoor, maar anders laat ik t weten!
Jaa het gaat zeker door! Maar we veranderen de setting even vanwege een punt wat Arianne de Geniale heeft aangekaart
Dus in plaats van loten gaan we gewoon allemaal kleine cadeautjes kopen. 5 cadeautjes van 1 à 2 euro. En ja dat kan van alles zijn!! Maar tis natuurlijk niet leuke als je heel veel snoep koopt Haha! Ebay afspeuren bv, daar staan genoeg leuke dingen voor weinig geld Of de Wibra/Zeeman! En achteraf kunnen we altijd cadeautjes ruilen mocht je iets echt niet leuk vinden bv
Ja een spel maken Dus bijvoorbeeld met Monopoly. Dat je bijvoorbeeld kaartjes trekt en dat iedereen een cadeautje moet pakken. Volgende moeten alle cadeaus 1 plaats opschuiven