Ja dan is "wie is de mol". Staat ook nog steeds in mijn agenda. Maar dan moet er wel een beetje animo voor komen
Seb8iaan schreef:Ja dan is "wie is de mol". Staat ook nog steeds in mijn agenda. Maar dan moet er wel een beetje animo voor komen True.
*toinktoinktoink* Ik wil mee!!!En ik ga iedereen verslaan (of mezelf vermoorden dat moet ik nog even bekijken)Is er nog plek?
milatje schreef:Ja toen zei je het wel goed. Maar dat kwam vast door het bier.alsof ik alleen met bier op slim ben
BarryPlopper schreef:milatje schreef:Ja toen zei je het wel goed. Maar dat kwam vast door het bier.alsof ik alleen met bier op slim ben Nou nou nou.. wel reden om bier te drinken toch?
Als jullie het maar laten om tussen 10 feb en 28 feb te meeten in de weekenden. Want een van die weken vier ik mijn verjaardag
Cindeeh schreef:Als jullie het maar laten om tussen 10 feb en 28 feb te meeten in de weekenden. Want een van die weken vier ik mijn verjaardagEn ergens rond de 27e vier ik de mijne! Of eigenlijk wordt het een rouwfeest