gezellig meiden!!ik zie dat de datum waarschijnlijk 14 december word? dan moet ik helaas afzeggen wij hebben dan feestavond....
Calimero_ schreef:Hee, ik sta er ook al bij, dat heb ik zelf niet gedaan Je hoort hier toch al een beetje bij de inboedel Jammer Judith
Das wel heul uit de richting vn mij Kim.Ik heb dienst kunnen ruilen met collega, dus ik ben van de partij
_Daniella schreef:Savonds, rond half 8 tot wat zal het zijn uurtje of 11Kom je daarna toch ??!!Jammer Judith!
Ik heb ook weekenddienst bedenk ik me net! Kan 't dan sowieso ook niet zo stront laat maken... Hoop dat ik dan zelf m'n rijbewijs heb!
Sita_ schreef:Citaat:Zaterdag 7 December - Sita, Roos, Joke, Stephanie, Daniella, IngeZaterdag 14 December - Sita, Roos, Joke, Marjolein, Stephanie, Alette, Inge, Kim, Lynn, Tess, Mireille, MonicaZaterdag 21 Decemer - 90's partyIk heb me ook even in het lijstje gezet Leukleuk!
Wil iemand trouwens mee rijden vanaf Leeuwarden? Kortste route is over LWD dus er is nog plek zat in auto.
Je komt toevallig niet over Drachten? Want dan zou je je auto op de carpoolplaats in Opende neer kunnen zetten en met mij mee rijden.
Jammer Winged! Anders had ik graag met je mee willen rijden! Ik hoop trouwens dat ik dan zelf kan rijden! Dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeel fijn zijn!