Denk dat ik toch nog wat meer km moet maken voordat ik zoiets probeer. Jullie allemaal veel plezier. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denk dat ik toch nog wat meer km moet maken voordat ik zoiets probeer. Jullie allemaal veel plezier.
Klazienaveen is voor mij een half uurtje rijden. Een keer een date maken is goed. Ik moet echt meer van het erf af, en ik heb op het moment een paard waarmee ik ook naar buiten durf.
Dan moeten er al mensen zijn die ook niet willen galopperen, en dat komt vaak niet voor. En zoals ik het bos in gedachte heb is het vrij lang gestrekt, dan zou dus de galoppeergroep ergens moeten wachten op de niet galoppeergroep. 

Minkel was thuis nog steeds actief
Gek peerd.
). Paard is gelukkig helemaal ok, ik wat minder (erg veel pijn). Gelukkig is het (met dank aan de doortastendheid van de meiden van de groep en aan behulpzame voorbijgangers) helemaal goed afgelopen. Wel beetje banketstaaf dat ik me nog af zat te vragen of hij, met zijn leeftijd, en behoorlijk ongetraind, zo een tocht wel aankon...ja dus
. Vond het afgezien van het wat plotselinge einde een geslaagde tocht in een prachtige omgeving met een leuke groep! En Snowdon, binnenkort maar eens een lesje plannen als ik weer wat kan lopen
. Hoewel ik hier wel met hem buiten rij, en hij er echt nog nooit zo vandoor is gegaan (wel eens een paar galoppassen die niet de bedoeling waren, maar hij is altijd vrij snel terug te nemen), gaat dit toch niet helemaal zoals de bedoeling is, en het is vooral jammer, want ik word er steeds onzekerder door (paard voelde nu ws ook mijn spanning, want toen de groep even opgebroken was, was ik relaxed en het paard ook gelijk).