1 Sept. Ameland- Strandrit met Bokkers, wie gaat er mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Re: 1 Sept. Ameland- Strandrit met Bokkers, wie gaat er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:40

:') Grapjas haha _O-

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:42

Citaat:
Groep 1: 14.00/15.30 uur

1. Roosch - (voorkeur paard?) - (Rijervaring?)
2. XPaardjuH - (voorkeur paard?) - ( Rijervaring?)
3. Tess - niet te sloom :P - zo'n 12 jaar maar laatste paar jaar bijna niet gereden
4. Caily - Iris of een andere Tinker - rij dagelijks buiten, ook onervaren paarden in alle gangen
5. heidy_wilco - Alex de Haf of een ander hafje- gevorderd
6. Eleionomae - Nina of iets soortgelijks haha. Rij al sinds mn 8e bij de blinkert
7. magda_90 - een rustig, stevig paard die ideaal is voor iemand die ruim 3 jaar niet heeft gereden en daardoor nogal zenuwachtig is. Wel 10 jaar ervaring op diverse paarden achter de rug - onder voorbehoud wegens de twijfels die er nog zijn
8. Lynn - paard onbekend - gevorderd
9. _Daniella - Lekker voorwaards paard, wel nuchter - gevorderd (ovb)
10. Romanoff (ovb wat hier boven is besproken!!) - rustig paard geen zenuwapper ivm onzekerheid met onbekende paarden door gebroken bovenarm vorig jaar :) - rijd elke dag paard :P

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:50

xx_Lyzet schreef:
Ik ga er eens overnadenken, hoewel ik dan toch voor Texel ga, haha kom daar al 18 jaar namelijk!
Kunnen altijd nog samen gaan Daniella ;-)

Moet je je jezelf even bij de lijst zetten ;)
Is voor jou natuurlijk wel flink stuk

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 23:06

Om even terug te komen op Inge, Roos en Marjolein:

Communicatie is de sleutel tot succes. Helaas vind ik het erg jammer om het via deze manier te moeten horen.
Blijkbaar hebben jullie het er eerder al overgehad en hadden jullie dit eerder met mij kunnen bespreken.
Het was gister avond al bekend dat er een volgende meeting kwam.
Zelf vind ik dit niet een nette manier van communiceren ;)
Vandaar dat het een beetje "scheef door de bocht" overkomt. Ik hoop dat jullie dit begrijpen?

Ik sta open voor alle vragen en wil overal wel antwoord op geven.
Helaas zijn er een aantal zaken waar ik rekening mee houdt, wat niet alleen ik belangrijk vind maar ook het bedrijf.
Vandaar dat het allemaal "strak en stug" kan lijken.

Helaas vind ik het erg jammer om te lezen dat jullie wensen niet uit zijn gekomen.
Ik was hier niet van op de hoogte.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:13

Dat onze wensen niet uitgekomen zijn is denk ik een beetje té. We hebben een onwijs leuke dag gehad maar ik geef gewoon aan wat volgens mij anders zou kunnen om het nog leuker te maken. Als het niet mogelijk is dat gewoon heel simpel.. en ook geen enkel probleem. Maar het lijkt mij wel zo goed om het in ieder geval even aan te kaarten, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is en krijg je achteraf geen scheve gezichten. Nogmaals, ik hoor graag of het mogelijk is om vrijer te rijden, op foto's en langer op het strand had je eerder al gereageerd. Top!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:14

Nee hoor, zo zwaar moet je het niet opvatten hoor Devica. :D We zijn niet diep teleurgesteld, we hebben allemaal een superdag gehad! Ik vind dat we het prima kunnen bespreken, we zijn immers volwassen meiden allemaal.
Het is dat het nu ter sprake komt en je moet het ook echt niet als aanval zien, we hebben allemaal genoten en ik kan voor mezelf iig zeggen dat ik een heerlijke dag heb gehad.
Maar voor zowel jou als ons was het de eerste keer in dit verband en dan loop je nog wel es tegen dingen aan die op een andere manier misschien wel leuker waren geweest. Daar komen we alleen achter door het te ondervinden. :)

Dus vandaar de suggesties. Je had al aangegeven dat langer op het strand blijven een mogelijkheid was, wat ik superfijn vind! En dat van die fotograaf was ook al prima in orde. Wat mij betreft zou ik dat het allergaafst vinden als dat gerealiseerd kan worden!
Dat in een rijtje rijden ben ik ook niet anders gewend, zeker niet op het strand, maar ik begrijp de suggestie voor eventueel in de duinen naast elkaar te rijden. Niet ieders wensen kunnen opgevolgd worden, maar ik vind het wel belangrijk om even te bespreken wat iedereen graag wil.

En dan moeten we er nu niet langer woorden aan vuil maken en lekker ontopic gaan, iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en kunnen communiceren, wat erg belangrijk is.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:17

EngeltjeS schreef:
Nee, op dezelfde dag kan het hoor :)

Zo te zien zijn er al vele aanmeldingen haha.
Wat gaaf!

Op deze dag zijn er wel twee ritten te rijden.
Een om 11.00 uur tot 12.30 en een om 14.00 tot 15.30 uur.
(eerder kan het niet i.v.m. de boottijden...)

Een andere dag zou ook kunnen, maar ik wil het eerst graag overzichtelijk in dit topic houden.

In dat geval, is het misschien leuk om uit beide groepen de mensen die met een camera overweg kunnen op het strand te droppen wanneer de andere groep rijdt? Kunnen we foto's van elkaar maken toch?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 23:24

En nu heb ik ook even bijgelezen. Persoonlijk zou ik een kleinere groep wel prettig vinden, idd ivm de gezelligheid en ook als groep de vrijheid hebben om wat flexibeler te zijn qua tempo (en dan bedoel ik dus NIET hardhardhard) en hoe lang op het strand blijven enz., dan is 9 toch wel een fijn aantal om het "persoonlijk" te houden.

Devica, ik vind het superleuk dat je dit organiseert, laat je zelf niet onder de tafel krijgen, wordt ongetwijfeld reuze gezellig, en als een deelnemer graag iets speciaals wilt dan is zij daar zelf bij om het tijdig aan te geven, hoef jij je beslist niet schuldig over te voelen!

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 01:30

Citaat:

3. Tess - niet te sloom :P - zo'n 12 jaar maar laatste paar jaar bijna niet gereden
4. Caily - Iris of een andere Tinker - rij dagelijks buiten, ook onervaren paarden in alle gangen
6. Eleionomae - Nina of iets soortgelijks haha. Rij al sinds mn 8e bij de blinkert
7. magda_90 - een rustig, stevig paard die ideaal is voor iemand die ruim 3 jaar niet heeft gereden en daardoor nogal zenuwachtig is. Wel 10 jaar ervaring op diverse paarden achter de rug - onder voorbehoud wegens de twijfels die er nog zijn
10. Romanoff (ovb wat hier boven is besproken!!) - rustig paard geen zenuwapper ivm onzekerheid met onbekende paarden door gebroken bovenarm vorig jaar :) - rijd elke dag paard :P
11. Simoon__ - paard maak niet uit - rijd dagelijks

Shariell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:05

Heehoii, allemaaaal erg leuk om te lezen over de blinkert omdat ik er zelf werk ^^ Het is er erg leuk en al die positieve berichten zijn zo wel cool om te lezen 8-) Ik hoop dat jullie het erg naar de zin hebben op die strandrit! En vooral genieten :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:17

Jullie kunnen enorm trots zijn, het is heel fijne stal!

Shariell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:22

Jaa het is een zeer fijne stal met zeer leuke meiden, we kunnen allemaal erg goed met elkaar en de pony's zijn ook erg leuk. fijn dat jullie het zo mooi vonden.. jammer dat ik er dan niet ben :(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 11:36

De stal was inderdaad super! Ik zeg bij deze definitief af. Alvast onwijs veel plezier allemaal!

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 14:37

Hierboven, superleuk dat je er werkt :D Ik ga er volgend jaar in de zomervakantie ook werken :)
Magda, je hoeft écht nergens bang voor te zijn, die paarden zijn super bomproof (maar niet saai!), heb er wel gereden toen er een circus op dat terrein van het vliegveld er tegenover stond, niks aan de hand! Hoogstens oortjes erop en een beetje sneller lopen :P
& Devica: ik vind het superleuk dat je dit organiseert en ook de wijze waarop :) Had het zelf niet gekund want het is inderdaad een grote verantwoording met de paarden van iemand anders etc. Ik heb geen idee hoe het de vorige keer verlopen is maar ik snap dat het vrijwel onmogelijk is om aan ieders wensen te kunnen voldoen, hoe graag je ook zou willen. Dit ook ivm de veiligheid en de eisen van De Blinkert zelf. :)

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:10

Citaat:

2. XPaardjuH - Jitske :) - 8 jaar zo ongeveer, rijdt dagelijks
11. Simoon__ - paard maak niet uit - rijd dagelijks

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:06

Ik ga helaas niet mee het is voor mij te kort van tijd en heb geen vervoer er heen :)
Veel plezier

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:59

Is het dan niet leuk om 2 groepen te vormen? Dan kan groep 1 bijvoorbeeld foto's maken van groep 2 en groep 2 van groep 1..... Dan heb je alsnog wel een grote groep (Mits genoeg opgave) maar de ritten in kleinere groepen. :)

Ik ga voor een andere keer, wil erg graag mee maar ik kan 1 september niet!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:04

Dat plan lag er ook al, om bij meer deelname een ochtend ploeg en een middag ploeg te vormen :j

Ik wil iig wel mn camera meenemen als iemand er op wil passen als ik zelf te knol ga :)) (heb zo'n semi slr, heb ook wel een echte, maar dat vind ik zo'n onding om mee te sjouwen :') )

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:10

Dat had ik gelezen inderdaad!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:20

Omdat ik de dag ervoor naar een feestje ga op de drafbaan in Groningen en ik vermoed dat ik aan het eind van het weekend anders helemaal in twee stukken lig sla ik deze keer ook over. Misschien dat er een andere keer nog een mogelijkheid is :)

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 21:41

ik ben namens Marielle (heidy_wilco) op de lijst gezet, maar kan dan helaas niet want moet werken.
Er dus nog een plekje vrij voor iemand.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:01

Simoon__ schreef:
Citaat:

10. Simoon__ - paard maak niet uit - rijd dagelijks

Ik moet afmelden, was vriendjelief zn verjaardag vergeten !!! Oooohooo !!
2 sept jarig maar 1 sept vieren.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:04

Haha slimpie!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:08

Ja ernstig slecht vn me :n!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 22:11

Mocht er nog plaats zijn wil ik mee.