Ik ga geen dierentuin van 20'- euro betale. En ook nog allemaal reiskosten, dat word mn ouders ook te gek denk ik.... Dan maar in de kerst sneeuwpret hebben en een winterbarbeque
Dus alleen omdat jij dat wil moeten wij klauwen vol geld uitgeven? Onze reiskoste. Zin. 3x zoveel als die van jou, ik ben het wel een beetje zat, alles moet hoe jij dat wil
annoouukie
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-13 01:19
Jo doe eens rustig... Ik zeg alleen dat de dierentuin wellicht goedkoper is dan zo'n winterbbq. Anders doe jij lekker winterbbq joh..
Edit: Anders doen we toch een winterbbq erbij? Kijk maar hoeveel mensen in de kou willen met die sneeuw..
20 euro!? Kan ik genoeg andere dingen van doen, ook naar de diere tuin op een halfuurtje rijden vanaf mij, en die is ook nog goedkoper. IK ga wel weer niet mee, want IK doe alles verkeerd IK zit maar de hele tijd te zeike
Ik probeer het zo te regele. Dat ik en sanne oom mee kunne
Ik ben het ook zat hoor Anouk . Alles moet in jou straatje . En ga niet zo te keer tegen elkaar . Het is niet duur indeed maar als je uit Drenthe komt is het een ander verhaal .
Winterbbq klinkt leuk maar denk maar niet dat ouders dan gaan rijden .. En mij lijkt de dierentuin ook leuker want nu kunnen veel mensen ook .. En de meest die nu mogen kunnen dan meteen en mogen ze later verder dan ouwehands ..