Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spOttiee schreef:Met hoeveel mensen zijn we ongeveer? Want ik heb toestemming van de huisarts (en dus ook van Walibi) om bij de meeste attracties (+spookhuizen) via de achteringang naar binnen te gaan. Hierbij kan ik steeds twee mensen meenemen. Dus ik weet niet of iemand anders nog zo'n toestemming wegens een medice aandoening kan vragen. Maar toen ik met twee vriendinnen ging vonden we het erg tof!
Edit: als iemand mij op Utrecht Centraal op zou kunnen halen zou dat erg fijn zijn. Kom namelijk vanuit Gouda en denk niet dat daar iemand vandaar komt haha.
Chantaliiejj schreef:spOttiee schreef:Met hoeveel mensen zijn we ongeveer? Want ik heb toestemming van de huisarts (en dus ook van Walibi) om bij de meeste attracties (+spookhuizen) via de achteringang naar binnen te gaan. Hierbij kan ik steeds twee mensen meenemen. Dus ik weet niet of iemand anders nog zo'n toestemming wegens een medice aandoening kan vragen. Maar toen ik met twee vriendinnen ging vonden we het erg tof!
Edit: als iemand mij op Utrecht Centraal op zou kunnen halen zou dat erg fijn zijn. Kom namelijk vanuit Gouda en denk niet dat daar iemand vandaar komt haha.
amorbeertje op bokt kan 3 mensen vanaf Utrecht centraal mee nemen
spOttiee schreef:Met hoeveel mensen zijn we ongeveer? Want ik heb toestemming van de huisarts (en dus ook van Walibi) om bij de meeste attracties (+spookhuizen) via de achteringang naar binnen te gaan. Hierbij kan ik steeds twee mensen meenemen. Dus ik weet niet of iemand anders nog zo'n toestemming wegens een medice aandoening kan vragen. Maar toen ik met twee vriendinnen ging vonden we het erg tof!
unihorses schreef:animalwoman schreef:bofkonten (op dit vlak dan haha)
ow?![]()
ik mag niet altijd in alle atracties....
spottie: heb jij een verklaring van de huisarts? wij overleggen altijd voor even... (zonder verklaring ha)
spOttiee schreef:unihorses schreef:
ow?![]()
ik mag niet altijd in alle atracties....
spottie: heb jij een verklaring van de huisarts? wij overleggen altijd voor even... (zonder verklaring ha)
Je moet een doktersbriefje meenemen naar Walibi en dan krijg je zo'n special polsbandje.