Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mchll__ schreef:Ik denk dat dat wel kan maar ik ben bang dat ze weer gaat piepen met laden en nu is de heenweg nog niet zo'n probleem maar de terug weg....
We hebben haar met zn 4e in de trailer moeten zetten 2 weken terug met lijnen en wil het jullie niet aan doen om te moeten helpen
Dit zal wel weer iets tijdelijks van dr zijn want normaal loopt ze er wel altijd zo inmerrie hé...........
FerroSandy schreef:Mchll__ schreef:Ik denk dat dat wel kan maar ik ben bang dat ze weer gaat piepen met laden en nu is de heenweg nog niet zo'n probleem maar de terug weg....
We hebben haar met zn 4e in de trailer moeten zetten 2 weken terug met lijnen en wil het jullie niet aan doen om te moeten helpen
Dit zal wel weer iets tijdelijks van dr zijn want normaal loopt ze er wel altijd zo inmerrie hé...........
Met die van mij word ook nog wat want die laad ook heel moeilijk moeten ook extra mensen mee om hem op de terug weg er weer in te krijgen.
Die is altijd moeilijk met de trailer.
Ik kan vragen of mijn vriend jou wil oppikken in Odijk met de trailer als hij nog tijd heeft.
Kan hij jou misschien helpen, als er misschien mensen op stal even willen helpen.
Dat het dan wel lukt.
Mchll__ schreef:Ik weet niet, het is ook niet dat ze het eng vind ofzo hoor maar ze is dominant en als mevrouw niet wil wilt ze niet, als je haar tussen lijnen zet en haar laat merken dat ze alleen naar voren kan en niet naar achteren loopt ze er ook wel in alleen soms duurt dit eventjes en komt ze in verzet.
Als ze er dan ook gewoon op een slakkentempo in loopt en staat staat ze ook en komt ze er niet meer uit en doet het liefst nog een dutje onderweg haha!