Onder voorbehoud van datum/tijd/plaats meld ik mij aan voor deze meeting! De anderen heb ik helaas moeten missen, maar ik zou toch dolgraag eens mee willen!
xStephanie
Geplaatst: 07-07-13 12:42
EliseBrouwer schreef:
Onder voorbehoud van datum/tijd/plaats meld ik mij aan voor deze meeting! De anderen heb ik helaas moeten missen, maar ik zou toch dolgraag eens mee willen!
Zo het is 14 Juli en als we heel letterlijk naar de sheet kijken dan is 31 Augustus de dag dat relatief de meeste mensen kunnen. Dus bij deze: Het wordt 31 Augustus. Naar de invulling wordt nog gekeken en suggesties zijn welkom
Ik heb zojuist uitsluitsel gehad: We hebben weer een mooi terrein tot onze beschikking (indien jullie dit natuurlijk leuk vinden) voor een gezellige BBQ met deze keer de mogelijkheid tot een heus kampvuur én ook nog het plaatsen van tentjes om de nacht in door te brengen (dit laatste is natuurlijk niet verplicht, maar wel leuk en gezellig). Het zal waarschijnlijk de laatste keer in het jaar zijn dat een BBQ en lekker buiten zijn überhaupt mogelijk is met de groep. Hierna zullen we waarschijnlijk al weer snel met oorwarmers, skibroeken en schaatsen rondlopen. Laat maar horen of dit jullie wat lijkt.