Ik moet nog even kijken, de 25e is de arabian cup in zottegem en ik denk dat we op zaterdag gaan rijden, dus ik moet eerst effe doorspreken en reistijd enz onder de loep nemen
Ik heb Amy al gemeet hè en die heeft me ook verstaan (toch?)
Ik vind het ook allemaal prima Heb er zin in
Sadira
Geplaatst: 06-08-13 00:03
Ik heb sowieso de 24e vrijgehouden Dus ik ben er sowieso bij. Het bakkerswinkeltje is btw wel echt een aanrader, die is echt fantastisch leuk en gezellig. Ik zou wel even kijken of er te reserveren valt ja, want het is er altijd ontzettend druk en vaak gewoon vol.
Zullen we dan een optie twee naast de hand houden? Want we zijn natuurlijk met best een grote groep, stel dat het vol zit een week van te voren, dan is een second choice misschien niet een slecht idee!
Pff, d'r is een leuk bagelwinkeltje in Utrecht maar ik kan me daar de naam niet meer van herinneren. Het Gras van de Buren is ook wel leuk, en d'r zijn wel een aantal terrasjes op het Neude waar je lekker kan zitten, de Beurs bijvoorbeeld...
het stond ook al een keer eerder in het huiskamertopic We kunnen toch ook al nu al wel reserveren bij de Bakkerswinkel, voor een 'ongeveer zoveel personen' en dan afspreken dat we 5 dagen van te voren nog precies doorgeven? Vind ik wel heel leuk idee. Jammer Ilona en Amy ik hoop dat je kan, en Tammy!
Ik heb gereserveerd voor 24 augustus om 15uur voor 10 personen, ik laat in die week het precieze aantal personen nog even weten. Ik heb wel de Bakkerswinkel high tea gedaan, want die andere was alleen maar taartjes en scones en wat hartigs is toch ook wel lekker toch: Kosten zijn €23,50pp
Letizia
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-13 10:33
Citaat:
* Letizia * Katja * Eline * Miranda * Shanna * Baukje * Jessica * Ersilia *Jo-Linda * Tamara??