Malouke schreef:StillAngel schreef:Woont er hier toevallig ook iemand in Hilversum?
Wel naast Hilversum hihi
Amsterdam meldt zich!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat ik al benoemd zag worden hier: inderdaad; ik heb zelf ook wel 'gedachten' gehad om eens zo'n topic te openen. Maar toch een beetje, uhm... tja... onzeker of zo. 
Uit huis gaan wordt te lastig zonder eigen inkomsten / sociaal netwerk. Dus voorlopig out of the question, maar ik heb wel zo m'n intenties om iets met mijn vriend te regelen, zodra dit praktisch is.
Dat is dus al een interesse; alles wat groen is of leeft.
Meer hobby's: mijn negen caviaatjes, fotograferen, tekenen / ontwerpen, koken, schrijven, lezen, wekelijks yoga en een intense passie voor muziek (veel genres).
Buiten zijn vind ik heerlijk met zomers weer! Keertje een andere stad bezoeken, op 't terras zitten, een goede film (bios), af en toe winkelen (nieuwe kleding is heerlijk maar het geld is een beetje verlegen
), gewoon wandelen, praten, cabaret / theater (al is dat bijna nooit aan de orde), filosofische dingetjes... En natuur uiteraard.
Helaas blijft het toch de Randstad.
Zal wel een noemenswaardige eigenschap zijn.
Nja, in ieder geval een HSP. Qua gedrag sta ik meestal niet echt op de voorgrond, maar ik hou zeker wel van praten en luisteren. ^^ Kwestie van vertrouwen, denk ik! En min of meer hetzelfde karakter hebben...
)
en komt onze 2e spruit te wereld 
al zou ik over 2weken misschien even wat minder tijd hebben! Maar dat moet helemaal goed komen!
Ik heb die foto's ook nog.