Jammer dat jij in Haaften woont "zoek" (kon zo gauw je naam niet terug vinden, hihi).
Ik rijd graag in de omgeving van Leersum, maar wil na de zomer ook heel graag eens in noordwijkerhout rijden. Misschien dat er mensen uit die omgeving zijn, die het leuk vinden om mee te rijden..
Catori
Geplaatst: 22-06-13 09:18
Even dacht ik ook dat ik de enige 'bejaarde' was tussen alle jonge meiden, maar het valt mee
Dungen
Geplaatst: 22-06-13 09:36
Goedemorgen, Leuk topic! Ik wil me ook graag melden. Ik ben veel verhuisd en ben een kat uit de boom kijk type dus mijn sociale leven ligt op zijn gat
Ik ben 22 jaar, woonachtig op het randje van den bosch. Werkzaam in Utrecht. Heb een hond en een paard. Heb net een huis gekocht samen met mijn vriend..
Mijn interesses liggen bij paarden.. Maar koopjesjachen vind ik heerlijk en op zijn tijd lekker dagje weg, wat gaan eten, biosje, zwemmen.
Mijn pb staat altijd open, maar heb de voorkeur voor mensen die in dezelfde levensfase zitten (samenwonend/beginnen aan kinderen fe denken fase)
Rosa__
Geplaatst: 22-06-13 09:59
Hè, dit topic klinkt als muziek! Wat ik al benoemd zag worden hier: inderdaad; ik heb zelf ook wel 'gedachten' gehad om eens zo'n topic te openen. Maar toch een beetje, uhm... tja... onzeker of zo.
Mijn leven lijkt in niet veel aspecten op dat van een 19-jarige. Mijn omstandigheden zijn ook verre van ideaal voor het leren kennen van nieuwe mensen / maken van vriendinnen... Dat schiet dus totaal niet op als ik bij de dag leef, terwijl ik eigenlijk thuis geïsoleerd ben geraakt door mijn thuisstudie. Ik ben helemaal gek op m'n vriend van 24, maar helaas is Italië nou niet echt om de hoek. Uit huis gaan wordt te lastig zonder eigen inkomsten / sociaal netwerk. Dus voorlopig out of the question, maar ik heb wel zo m'n intenties om iets met mijn vriend te regelen, zodra dit praktisch is. De middelbare school was kort samengevat een rampscenario, dus vandaar (plus missen van passende startkwalificatie) dat ik thuis verder ben gegaan met 'n vervolgopleiding. In september ga ik beginnen met milieu-natuurwetenschappen van de Open Uni. Dat is dus al een interesse; alles wat groen is of leeft. Meer hobby's: mijn negen caviaatjes, fotograferen, tekenen / ontwerpen, koken, schrijven, lezen, wekelijks yoga en een intense passie voor muziek (veel genres). Ik heb geen bijbaan, maar ik hoop binnenkort te worden aangenomen bij een bedrijf voor huishoudelijke diensten.
Pfoe, tja, vind verder van alles leuk eigenlijk! Buiten zijn vind ik heerlijk met zomers weer! Keertje een andere stad bezoeken, op 't terras zitten, een goede film (bios), af en toe winkelen (nieuwe kleding is heerlijk maar het geld is een beetje verlegen ), gewoon wandelen, praten, cabaret / theater (al is dat bijna nooit aan de orde), filosofische dingetjes... En natuur uiteraard. Helaas blijft het toch de Randstad. Ik krijg erg vaak te horen dat ik ingetogen ben. Zal wel een noemenswaardige eigenschap zijn. Nja, in ieder geval een HSP. Qua gedrag sta ik meestal niet echt op de voorgrond, maar ik hou zeker wel van praten en luisteren. ^^ Kwestie van vertrouwen, denk ik! En min of meer hetzelfde karakter hebben...
Helaas is paardrijden al best een tijd uit mijn leven geraakt ('ons' eigen paard daarentegen niet)... Verdere details daarover staan in m'n profiel.
Echt een leuk topic! Grappig om de interactie van andere leden te volgen... Ik ben benieuwd! (Ik heb er weer een erg lang verhaal van gebreid... Juist... Waar ik dus goed in ben. )
JodieR
Geplaatst: 22-06-13 10:21
Ik ga hier binnenkort ook even uitgebreid reageren, Maar voor nu in het kort, heb sinds de geboorte van mijn eerste dochter bijna geen vrienden meer. Degene die ik nu als vriend heb zitten in een hele andere levensfase en kunnen volgens mij niet altijd accepteren dat ik al kind(eren) heb. Ben 22 jaar, woon in Nunspeet. Redelijk gekluisterd aan huis wegens geen auto en op moment overal hulp bij nodig hebben. En over 2weken word ik ingeleid!!! en komt onze 2e spruit te wereld
Pb'tjes zijn heel erg welkom al zou ik over 2weken misschien even wat minder tijd hebben! Maar dat moet helemaal goed komen!
Sta trouwens voor veel dingen open
Edit: kim_89 : heb jij niet lang geleden fotoshoots gedaan? Denk ongeveer aan 5jaar terug? Volgens mij heb jij toen een keer een shoot gedaan bij mijn verzorghaflingers.
Dungen
Geplaatst: 22-06-13 12:47
Ik ben overigens erg benieuwd of er al mensen zijn die contact hebben gelegd via pb..
Er zit bij mij een onzichtbare drempel voor om iemand een pb te sturen
Ik ben Kelly, 19 jaar en word in september al weer 20 Ik heb net mijn opleiding pedagogisch werker niveau 3 afgerond en volgend jaar ga ik op niveau 4 de opleiding Jeugdzorg volgen. Ik vind het leuk om dingen te doen als naar de bios gaan of een terrassje te pakken en om te shoppen. Maar ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn en dingen te bakken/knutselen etc. Ik woon in Anna Paulowna, vlakbij Den Helder, dus helemaal in het puntje, maar met een OV kom je al heel ver natuurlijk
Hooiiii, Door veel gebeurtenissen in mijn leven ben ik doordat ik snel volwassen ben geworden vrienden verloren.
Wat dingen over mij zelf. Ik ben Ashley 23 jaar ik woon nog bij mijn ouders helaas maar ben bezig met een huisje met mijn vriend in Rijswijk. dingen die ik leuk vind: bios, terasje pakken, fotograferen, lezen, en natuurlijk mijn paarden
Dungen
Geplaatst: 22-06-13 13:29
Zoek schreef:
Ik heb nog niets gehoord maar zelf ook nog niet gereageerd, jullie zitten allemaal zo ver bij mij uit de buurt
Ik kom wel elke dag langs haaften/beesd Maar gelderland/brabant is hier niet zo goed vertegenwoordigd...
ankehoix
Geplaatst: 22-06-13 13:30
Dungen schreef:
Ik ben overigens erg benieuwd of er al mensen zijn die contact hebben gelegd via pb..
Er zit bij mij een onzichtbare drempel voor om iemand een pb te sturen
Ik heb wel al (erg leuk) contact met mensen via pb enzo
amorbeertje
Geplaatst: 22-06-13 13:30
Geweldig, zo'n topic! Heel leuk en mijn mailbox staat ook altijd open voor een Pb'tje.
Opzich ben ik tevreden met mjn vriendenkring, de goede mensen behouden en de mindere laten varen, zullen we maar zeggen... Ik woon in de Meern (een plaats(je) nabij Utrecht, studeer aan de HvA (media, informatie en communictie) hoop deze dit jaar af te ronden. Heb zo'n 7 jaar een hele lieve vriend maar woon nog wel bij mijn ouders. 23 lentes jong. Bezit een geweldige KWPN merrie van 6 jaar en een bonte vuilnisbak van 2 jaar. Wedstrijden rijden vindt ik errug leuk, maar momenteel kan dat even niet omdat mijn merrie herstellende is van een peesblessure. Daarnaast werk ik in Utrecht (6 dagen in de week).
En naast de paarden houd ik van; Shoppen, uitgaan, terassen, familie, naar concerten, noem maar op. En online shoppen is ook een soort van verslaving
@takkie_muis jouw oproep viel me op. Er komt een PB aan.