Vind ik ook best, ook maar 3 kwartier voor mij haha
rockwitch
Geplaatst: 12-06-13 23:38
Hier in de buurt zit puckemuck, ook zo'n speelgebeuren, schijnt erg leuk te zijn. Is in een minidorp naast Oosterhout, weet niet of dat te doen is voor de meeste?
Dan ben ik ook voor Kimmy haar voorstel. Geen idee east het is maar, als Laura er lopend naar toe kan, dan is het voor mij ook maar een klein uurtje rijden
Anoniem
Geplaatst: 13-06-13 10:18
Toverbal schreef:
Jullie snappen het niet [***] traint juist onze hersenen op deze manier
Blijdorp kan je ook met meerdere mensen op een kortingscoupon. Deze die scoor ik zo via MP haha..
Suze: Ook al is Roosendaal een eind ik vind het prima hoor en dan wordt de volgende meeting weer voor de noorderlingen wat gemakkelijker. En 2,50 is niet duur. Mag je er ook eigen drinken/eten meenemen?
Hihi ik moet ook gewoon altijd een eind, maakt toch niet uit? Ligt alleen aan verschillende factoren of dat dan gaat of niet. Roosendaal is wat mij betreft prima. Rotterdam ook. Vond die pyramide vorige keer ook prima. Als het echt te noorderlijk zou worden haak ik denk ik wel af, dan wordt de afstand wel erg groot. Ik blijf Cin d'r idee ook leuk vinden, dan heb je meer tijd en is het ook minder erg om verder te rijden.
Blijdorp zou ik overigens ook erg leuk vinden, dan gaat vl ook zeker weten mee.
Laura82
Geplaatst: 13-06-13 13:15
Dat is natuurlijk ook een idee, dat degenen die dat willen een weekend gaan, en de rest een dagje.
Suzzy_3
Geplaatst: 13-06-13 15:13
Roosendaal is hier ook prima, daar komt mijn hond vandaan . Dus die afstand regelmatig afgelegd. Blijdorp weet ik niet waar dat ligt, eens even opzoeken. Waar gaat dat weekend over?
Blijdorp = rotterdam? 1uur50 min, 180km, behoorlijk lang. Mss met trein, want een zoo is wel leuk!
Dat ligt wel heel centraal toch? Vanuit Roosendaal iets meer dan een uur en vanuit Friesland ook zoiets! Weet niet hoe dat te doen was voor de Belgische dames?
Wij zaten vanuit zeeland twee uur in de auto vorige keer. Das de pest vanuit hier, zeeland uit duurt bijna een uur, en dan komt het 'normale' stuk nog. Maar idd, op de meeste van die parken mag je wel langskomen, en anders iets in de buurt ofzo? Maar als we in zo'n park willen, is het dan een idee om groepsmatig te boeken ook? Vaak zit daar dan wel iets van korting aan toch?