BESLOTEN SGW-kippenhok meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 23:23

Evony schreef:
_Jitske_ schreef:
15 juni
Marijke & Geert, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Noor, Margreet (Jer), Mendy, Karen, Spottedponie, MissBay (alleen overdag, en zonder paard) (11 personen)

16 juni
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Noor, Margreet (Jer), Karen, MissBay, Jitske (12 personen)

27 Juli
Marijke & Geert, AnkeVivaldi, Jitske, Jantine, Snoekiej, Mendy, Karen, ...(9 personen)

28 juli
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca, AnkeVivaldi, Jitske, Jantine, Snoekiej, Karen, Rosa, MissBay, ... (13 personen)

24 augustus
Marijke & Geert, Mistid, Spottedponie, AnkeVivaldi, Sannnn. Jantine, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay (12 personen)

25 augustus
Marijke & Geert, Mistid, Spottedponie, AnkeVivaldi, Sannnn. Jantine, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay (maar zonder paard) (12 personen)

31 augustus
Marijke & Geert, Spottedponie, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Sannnn, Jitske, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen (11 personen)

1 september
Marijke & Geert, Spottedponie, AnkeVivaldi, Sannnn, Jitske, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay, Evony (zonder paard) (11 personen)

Zo klopt het voor mij ook wel. Miss dat ik 24/25 wel kan maar als het goed weer is dit ik denk ik in helvoirt :Y)
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 27-09-23 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

BuenaVista

Re: BESLOTEN SGW-kippenhok meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 07:29

Zoals ik nu bekijk kunnen Jeroen en ik zo goed als alle datums wel :-)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 08:31

Ik ben ook redelijk flexibel met de datum en hoor dus wel wanneer het is!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 08:37

Misschien wil Remco ook wel mee, ligt een beetje aan de datum maar anders moet ie verplicht mee.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 08:40

_Jitske_ schreef:
15 juni
Marijke & Geert, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Noor, Margreet (Jer), Mendy, Karen, Spottedponie, MissBay (alleen overdag, en zonder paard) (11 personen)

16 juni
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Noor, Margreet (Jer), Karen, MissBay, Jitske, Sannnn (13 personen)

27 Juli
Marijke & Geert, AnkeVivaldi, Jitske, Jantine, Snoekiej, Mendy, Karen, Evie (9 personen)

28 juli
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca, AnkeVivaldi, Jitske, Jantine, Snoekiej, Karen, Rosa, MissBay, Evie (13 personen)

24 augustus
Marijke & Geert, Mistid, Spottedponie, AnkeVivaldi, Sannnn. Jantine, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay (12 personen)

25 augustus
Marijke & Geert, Mistid, Spottedponie, AnkeVivaldi, Sannnn. Jantine, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay (maar zonder paard) (12 personen)

31 augustus
Marijke & Geert, Spottedponie, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Sannnn, Jitske, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen (11 personen)

1 september
Marijke & Geert, Spottedponie, AnkeVivaldi, Sannnn, Jitske, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay, Evony (zonder paard) (11 personen)

Als het apart is kan ik de 16e ook wel, misschien lichtelijk brak maar dat zien we dan wel. :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 10:09

Citaat:
15 juni

16 juni
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Noor, Margreet (Jer), Karen, MissBay, Jitske, Sannnn, bvw (14 personen)

27 Juli
Marijke & Geert, AnkeVivaldi, Jitske, Jantine, Snoekiej, Mendy, Karen, Evie (9 personen)

28 juli
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca, AnkeVivaldi, Jitske, Jantine, Snoekiej, Karen, Rosa, MissBay, Evie, bvw (14 personen)

24 augustus

25 augustus

31 augustus

1 september

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 11:01

16 juni lijkt me wel ideaal. Op 28 juli zijn er net zoveel maar daar is meer kans op uitval ivm vakantie.
Ik sta er voor 16 juni bij maar heb nog wel een springwedstrijd die dag. Maar neem aan dat ik daar vroeg kan starten (B springen)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 11:49

16 JUNI is vaderdag hoor ik net, verder voor ons geen probleem. Als het zaterdag en zondag wordt dan zijn jullie zondag savonds niet meer hier, en als de meeting alleen zondag wordt gehouden dan zijn jullie smorgens nog niet direct hier. Ik wil namelijk wel naar mn vader die dag, hij is alleen in het weekend thuis tegenwoordig met zn nieuwe baan en dan wil ik wel naar hem toe (jaja papa's kindje, oke ook een mama's kindje :D :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 12:33

Heel begrijpelijk hoor Marijke!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:14

Ik stond er op 1 datum niet meer op en volgens mij heb ik nu het juiste aantal mensen geteld en neergezet. ;)

15 juni
Marijke & Geert, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Noor, Margreet (Jer), Mendy, Karen, Spottedponie, MissBay (alleen overdag, en zonder paard) (12 personen)

16 juni
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Noor, Margreet (Jer), Karen, MissBay, Jitske, Sannnn, bvw (14 personen)

27 Juli

28 juli
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca, AnkeVivaldi, Jitske, Jantine, Snoekiej, Karen, Rosa, MissBay, Evie, bvw (14 personen)

24 augustus

25 augustus

31 augustus

1 september
Marijke & Geert, Spottedponie, Bianca (Vaya) AnkeVivaldi, Sannnn, Jitske, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay, Evony (zonder paard) (13 personen)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 13:46

Marijke & Geert, hakken jullie als gastheer en -vrouw de knoop door?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:30

Ik heb het topic ook gevonden, maar mijn komende maanden zijn wat chaotisch dus laat de keuze voor een datum geheel aan jullie over. Zal tzt wel kijken of het lukt om ook te komen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:23

De 15e valt inmiddels ook af helaas

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 08:14

Inderdaad fijn als de knoop wordt doorgehakt. Voordat de datums volgepland worden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 08:15

Vandaag de knop maar doorhakken voor een datum anders?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 11:37

Goed idee :-).

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 11:56

15 en 16 juni wordt het dan. Maar hoe dan? meeting zaterdag en zondag buiten rit of de meeting alleen zondag middag en avond maar dan geen overnachting van zondag op maandag omdat wij maandag wel moeten werken.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 11:58

Die datum zit ik met beide kindjes omdat Jeroen een weekend weg is. Dus ik denk niet dat ik erbij ben.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 11:59

Zaterdags zou ik wel kunnen, zondag gaat niet lukken, heb dan concours en vaderdag...

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:01

Ik vind 15 juni prima maar hoef niet per se met paard. Ik wacht wel af :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 12:04

Jantine je bent welkom met beide kindjes hoor! !!

Als 28 juli beter Is vind ik het ook prima maar dat zit zo dicht op karen haar uitgerekende datum.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 12:05

Ik wacht wel even de tijd af en dag af. Kan ik altijd nog zien of ik de kindjes even meeneem.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 12:08

Aankomende meetings ergens anders gaat Lieke tegenwoordig ook mee jantine, als zij niet welkom Is kom ik ook niet. Ik wil daar geen oppas voor hoeven regelen en daarbij de vorige keer reageerde iedereen super lief en leuk op Lieke. Echt! ! Komt omdat het zo'n leuke groep Is. :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 12:11

En nu ga ik shoppen!! Reageer op de terug weg wel weer ff :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 14:22

Solly -O-
Citaat:
15 juni
Marijke & Geert, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Mendy, Karen, Spottedponie, MissBay (alleen overdag, en zonder paard) (10 personen)

16 juni
Marijke & Geert, Evony, Mistid, Bianca (Vaya), AnkeVivaldi, Snoekiej, Karen, MissBay, Jitske, Sannnn, bvw (12 personen)

27 Juli

28 juli

24 augustus

25 augustus

31 augustus

1 september
Marijke & Geert, Spottedponie, Bianca (Vaya) AnkeVivaldi, Sannnn, Jitske, Snoekiej, Rosa, Mendy, Karen, MissBay, Evony (zonder paard) (13 personen)