Ik ben stik mijn best aan het doen om te komen, we hebben zaterdag kijkers voor het huis dus ben als een dolle de tuin in orde aan het maken, moet alleen ook nog kozijnen verven omdat ik de raamboompjes heb vervangen.. en de trap verver... Aaargh morgenvroeg komt s mam helpen dus ik hoop er smiddags gewoon te zijn.
Nou, ik schup mezelf weer van bokt af (dus reageer ook niet in het hk topic sorryyy haha, ik ga verder!)
Ik denk er nog even over na maar denk dat wij passen morgen. Weer 38,4°c, NKO kan alleen geen oorzaak vinden. Maar wat is het dan wel? Ik wil iig geen andere kindjes aansteken.
Sjapaz
Geplaatst: 05-06-13 20:07
Ooooh JA en NS, jullie moeten wel komen hoor Ik had me er echt op verheugd!
Sjap ik ook, maar ik wil ook eindelijk eens weten waar die koorts met regelmaat vandaan komt.
Sjapaz
Geplaatst: 05-06-13 20:11
Maar kom je daar dan achter als je niet naar de meeting komt? Heb je in plaats daarvan een afspraak bij een arts?
*stampvoet dat JA moet komen*
Cheiba
Geplaatst: 05-06-13 20:12
JA jammer maar kan me voorstellen dat.je eerst meer wil weten over die koorts.
BelleFleur
Geplaatst: 05-06-13 20:13
Sjap, sorry hoor. Ik kan de arts nu niet meer bereiken, dat weet ik morgen pas. Ik geef alleen aan dat de kans bestaat dat ik haar gezondheid en ieders nachtrust hier in huis prioriteit geef. Is dat zo gek? Ik sta echt niet voor mijn plezier 2 tot 3 keer per week bij de arts.
NoaSky
Geplaatst: 06-06-13 00:28
Wij komen zoals het er nu naar uitziet!!!
De tuin is af en s mam komt morgenvroeg meehelpen en Tess knuffelen zodat ik kan schilderen, dan heb ik.altijd vrijdag nog maar verwacht morgenvroeg al een heel eind te zijn (dus lach me niet uit als ik onder de verf zit haha!) Heb ik mezelf niet voor niets van bokt geband vandaag!
JA, ach gosh, kleine meid dus nog niet beterend, gerum t houdt maar niet op voor t ukkie hè