Bokkers gaan salsadansen! Ga je ook mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

Re: Bokkers gaan salsadansen! Ga je ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 21:52

Hoi Francis! Jij woont lekker dichtbij :-) Leuk!
Salsa dansen is verslavend hoor! Weet waar je aan begint. :Y)
Nee even serieus: super dat je het gaat doen!

Gaan jullie morgen met een groepje naar Arnhem? Anders kunnen we misschien wel meeten.
Misschien vind jij het ook leuk om mee te gaan om vast voor te proeven Francis?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 22:53

Nah, ik zou me denk ik ongemakkelijk voelen, heb wel gevoel voor dansen (in m'n jeugd een aantal jaren ballroom en latin gedanst) en een basisstapje lukt vast wel maar naar 'echte' salsafeestjes zou ik liever wat meer willen kunnen denk ik.
Morgen kan ik sowieso niet, dan ga ik naar een lezing van Frans de Waal, maar misschien dat ik een ander keertje alsnog de stoute (salsa-)schoenen aan trek (jawel, die staan dus al achter de slaapkamerdeur te wachten, kon een tijdje terug voor bijna niks een bijna nieuw paar van iemand over nemen dus lekker voorbarig toch maar gedaan :P Precies dezelfde als hier eerder al getoond zijn door iemand).

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 10:11

spijtig dat die bokt meetings altijd zo ver zijn, ik heb nog nooit gedanst maar dit lijkt me wel iets dat ik eens als ervaring zou willen proberen :p

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:54

Ik ga regelmatig naar feestjes in Limburg/Noord-Brabant, maar verder is voor mij ook niet echt te doen nee.
In Eindhoven, bij salsa sensation hebben ze deze zomer ook lessen, elke les (5 weken) van een ander instructie/show koppel, leuuuuuk :D

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:56

inochiyo schreef:
spijtig dat die bokt meetings altijd zo ver zijn, ik heb nog nooit gedanst maar dit lijkt me wel iets dat ik eens als ervaring zou willen proberen :p

gewoon een keer iemand aan de jas trekke of mee mag/kan

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 02:43

getipt door een vriendin op dit topic.

ik heb afgelopen weekend in Breda noord brabant een leuk salsa café gevonden, elke vrijdag avond vrij dansen. voornamelijk salsa maar ook zouk, kizomba en merengeu komt voorbij. genaamd Zenza Breda
er is nog een tweede salsa bar in Breda, wat groter en beter qua sfeer en dansen/mensen zou zijn.
deze is elke woensdag avond vrij dansen, genaamd PARA breda Salsa.

mocht er iemand in deze regio willen meld ik me graag aan om te meeten en een dansje te wagen,
ik ben zelf beginner met een redelijk goede basis pas, een extra wordt lastig of ze moeten goed kunnen leiden haha,

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:27

oww trouwens zijn er mensen geintresseerd in een zomer cursus zouk op de dinsdag avond?

arosafreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 15:11

Zijn er ook bokkers uit Zuid Holland die salsa dansen? :)