Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik neem aan dat de meeste paardjes nu wel loom en zweterig zijn, Iowa is dan ook nog steeds wat aan het verharen! Heb sinds vorige week ook mijn zadeltas binnen, dus ben er klaar voor
Het is nog ruim 1,5 week.
Ouders gaan toch niet over huis, ze hebben hun fietsen mee en gaan naar Hulst fietsen aangezien het zo'n mooi weer wordt. Hopelijk niet te veel dazen en vliegen dan.
Ik ga mijn uitrijvliegendeken meenemen, vliegenspray en vliegenrolletje voor mijzelf. Denk dat ik mijn zweetdeken niet meeneem, zal niet nodig zijn.
. Ga eens bekijken of ik geen route zou kunnen maken die jullie leuk lijkt. Met of zonder pauze ?
) En ik ben ook aan het stuiteren hoor, Iowa's eerste keer zo ver alleen op verplaatsing rijden en ik ken jullie natuurlijk ook allemaal niet, maar kijk er heel erg naar uit! En ben ook erg benieuwd naar je verrassing! Oja we moesten zeker geen water voor onze paarden meenemen hé?
. Normaal zou ik wel mensen genoeg kunnen regelen ken wel enkelen die met tinker kunnen hier maar niet ver weg kunnen met trailer.