Fotomeeting 30 juni te Leersum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Fotomeeting 30 juni te Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:28

Gaat lekker hier..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 08:07

Cookie2222 schreef:
Ik zou waarschijnlijk wel meekunnen als model, maar heb geen IJslander.
Waarschijnlijk wil mijn zusje ook wel mee.
Is dit een probleem? Want dan vraag ik even of mijn moeder dan mee wilt, want mag dan nog net niet zelf rijden met de trailer xD

Is geen probleem! De meeting is nu ook open voor andere modellen. Dus als je mee wil, stuur je mij maar een PB :)

Indien ik van andere modellen genoeg (3+) aanmeldingen krijg zal er wel gestemd gaan worden door de fotografen om de modellen te kiezen :)

Oh en FR_Foto en Lara, jammer maar begrijpelijk hoor! Heb jullie van de lijst gehaald. Het is geen probleem als we uiteindelijk maar 8 fotografen hebben, dat was mijn eerste planning. En we hebben er nu op dit moment nog 10 over _O-

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 14:37

Is goed, je hoord het zo snel mogelijk. Ga ik even met mijn moeder overleggen :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 15:28

Gaat het nog door allemaal :) Dan reserveer ik alvast mn taxi := (mn ouders :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 08:37

Het gaat sowieso door maar hoe het er nu naar uitziet met een groep met 5 IJslanders gezien ik niks meer gehoord heb. Maar daar ga ik als ik weer terug ben in NL (donderdag) even achteraan, ik zit nu in Mallorca :)

RobinSputnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 08:42

Jammer dat ik niet kan de 30e omdat ik al wedstrijd heb ;( Anders had ik eventueel zelfs met 2 IJslanders kunnen komen, Leersum is niet zo ver weg namelijk.

michiemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:38

Het is dat ik niet meer in leersum sta en niet zeker weet of ze terug is van de hengst want hadgraag meegdaan met mijn.merrie. Het is daar zo mooi, mis het daar wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:15

Niemand meer gevonden die kan. Ik wil graag voorstellen om het dan toch bij een IJslandermeeting te houden en dan met deze groep van 5 IJslanders een dagdeel te doen(vermoedelijk de ochtend omdat ik in ieder geval een model heb wat niet in de middag kan).

Mocht ik een afmelding krijgen en geen extra IJslander meer kunnen vinden, hoe denken jullie dan over een meeting met 4 IJslanders? Ik persoonlijk denk dat dat wel erg weinig is om daarvoor naar Leersum te rijden, maar als er genoeg fotografen zijn die dan nog wel mee willen zorg ik natuurlijk dat ik er ook ben.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 19:02

Een dagdeel is prima, maar dan ook inderdaad niet minder dan 5 paarden. Ik moet er best ver voor rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:29

Helaas mensen, ik heb net nog een afmelding gekregen (met goede reden).

Ik heb al een boel geprobeerd (IJslandertopic, mensen benaderen zowel hier op het forum als IJslanderforum als IRL, bericht op IJslanderforum, bericht op tölt.nl, evenement op facebook) maar alleen dit groepje kunnen vinden die dan ook kunnen.

Na 30 juni heb ik zelf geen tijd meer i.v.m. vakanties en verhuizen, mocht iemand anders het graag willen overnemen voor een andere datum (animo is er genoeg op zich, alleen datum viel niet fijn), ga gerust je gang. Ik heb eventueel de contactgegevens van de andere mensen die niet via Bokt waren.

Zal vanavond ook nog even iedereen een PB sturen.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:41

Als ik een bericht op facebook kan delen, kan ik misschien nog modellen aanspreken voor de 30ste..