Ik ben het ook weer vergeten.... Ben nu even druk, op een rustiger momentje ga ik het doen! En misschien moeten jullie af en toe even dit topic omhoog schreeuwen, dan denk ik er weer aan
Er zijn nu 4 datumprikkers ingevuld!! De weekenden lijken het populairst! Wie nog meer mee wil doen ik kan nog steeds jullie uitnodigen voor de datumprikker! En de anderen; vullen jullie hem ook in? Misschien kunnen we een datum in juni prikken?!
Ik heb hem net ingevuld. Heb op niet zoveel data 'ja' gezegd, omdat ik tot eind juni colleges/tentamens/deadlines heb, en me eigenlijk daar op moet focussen. Maar goed, ADHD'er als ik ben schiet dat nog niet zo erg op Als jullie een datum in juni pakken zou ik dan even moeten kijken of het voor mij lukt.
Ik heb een beetje hetzelfde als martinique. Stiekem zou ik het daarom niet erg vinden als het juli zou worden. Eígenlijk zou ik namelijk in ieder geval tot half juni ontzettend druk moeten zijn.
Reusje0504
Geplaatst: 28-05-13 12:39
Oke ik ben zelf in juli ( en anderen misschien ook?) op vakantie, maar als jullie willen dat ik meer data toevoeg kan dat hoor! Of augustus/ september ook toevoegen? Ik heb het idee dat de meesten een weekend willen, klopt dat?
Ik heb eigenlijk liever doordeweeks haha, omdat reizen dan gratis is ;p maar in de zomervakantie maakt dat niet uit, dan betaal ik altijd. Op zondagen kan ik sowieso nooit, omdat ik dan werk. Augustus toevoegen zou voor mij kunnen, september kan ik nog niks over zeggen. Ik ga helaas niet op vakantie, wie nog een plek over heeft in de koffer naar een warm land mag een gil geven!
Ik heb nog wel een plekje op een (vandaag) warm eiland?
Ik kan eigenlijk ook niet heel veel zeggen van wanneer ik kan (reden dat ik de datumprikker nog niet heb ingevuld..sorry!) omdat dat heel erg afhankelijk is van mijn andere afspraken en ik dus op Terschelling zit. En niet speciaal voor deze meeting even heen en weer ga (helemaal niet naar Utrecht, dat is dan echt te ver vanaf hier). Dus dat is dan afhankelijk van andere afspraken die ik dan heb of ik dit er nog bij kan doen. Ik zit pas vanaf half september echt weer aan de wal dus dan zou ik daar wel wat makkelijker iets over kunnen zeggen, maar dat duurt nog zo ontzettend lang.