Dames ik heb antwoord gekregen van jeannette haazen. Zij had enkele vraagjes voor ons. Spreken we bij haar op stal af? Met hoeveel gaan we zijn? Ze geeft liefst 1 op 1 les. Maar als we dan al op voorhand inrijden dan kan ze wel 2 ruiters per uur doen.
Waar heeft Jeannette haar stal? Wat zijn de alternatieven voor locatie (bij mij bijvoorbeeld)? Wat is de kostprijs bij haar op stal vs Jeannette op locatie? Wanneer zou het doorgaan (na half september ga ik vermoedelijk niet meer rijden, daarom dat ik het vraag)?
Ze kon eigenlijk pas prijzen zeggen als we konden zeggen of we bij haar op stal zouden komen of dat ze op verplaatsing moest komen. Ook de hoeveelheid ruiters was belangrijk en hoe we de indeling willen
Haar stal ligt in Neeroeteren. Ik wou eigenlijk asap een datum plannen dus liefst voor september
Voor mij is de prijs een must om te weten. Momenteel weet ik nog niet of ik effectief ga meedoen. Enkele zware rekeningen die allemaal tesamen zijn gekomen waardoor het er nu uitziet dat we niet eens op verlof gaan . Voor het vierde jaar op rij
Ja, de prijs! En vraag ook even of ze aan dummies les wil geven, er zijn instructeurs die dat volgens mij echt niet graag doen. Dan is het ook zonde, als die minstens L niveau wil zien ... Ik bedoel maar
Ook even met W en J afstemmen of dat qua methodiek past, helemaal omdat we op stal sowieso een paar clinics gaan hebben. Dus dat gaat nog kiezen worden, maar ik zou graag wat op verplaatsing rijden dus dan is zoiets wel mooi meegenomen natuurlijk!
Wat voor clinics Debbie? En zijn die open voor externen?
Sienna_
Geplaatst: 02-07-13 09:02
G udrun S chlak zou ook wel interessant zijn. Huidige lesgeefster volgt bij haar les. Geen idee of zij echter graag lesgeeft aan groene/jonge combinaties
Jeannette is volgens mij echt de moeite en ik zou graag meedoen, maar aangezien ik nog niet weet wat Dalicia heeft en ik Diamond echt wil sparen (ik volg geen les met haar momenteel zodat ik haar zeker niet forceer), ga ik me niet opgeven.
Heb haar een mailtje gestuurd voor prijs verschil. Is voor iedereen elk een half uur voldoende? Of met 2 personen 1 uur? Als we individueel een uur willen dan wordt het misschien wel een lange dag
Ik denk dat ze liever bij haar stal gaat willen. Ze geeft aan dat ze door rug problemen niet te lang kan rechtstaan
Als we goed kunnen opdelen per niveau is per 2 een les wel haalbaar denk ik. Maar mij lijk individueel wel het makkelijkst.. Al maakt het mij zoveel niet uit Zou al blij zijn dat ik les mag volgen van haar.
als het de eerste 3 weken niet is, wil ik wel meedoen. Maar neeroeteren is al wel een eind voor een stresskip op transport... Afhankelijk vd prijs en/of we iemand tekort komen wil er mss wel een stalgenootje mee.
denk dat iedereen apart eigenlijk wel het handigst is. Weet nl dat ik bv de ene les puur basis rij en een andere vnl eenvoudige wissels en/of zijgangen.
Als er volk te kort is om een hele clinic vol te krijgen wil ik ook altijd wel eens rondhoren. Over het algemeen zijn er altijd wel mensen die mee willen, zeker naar Jeanette.