Jaa daar zat ik ook al aan te denken, na de examens gaat iedereen op vakantie! Dan toch maar voor de examens? Gewoon in de meivakantie, niet vlak voor de examens, want dan stresst iedereen m erg denk ik.. Ik neem aan dat je toch geen heeeeeeele dagen aan het leren bent, dus een dagje chillen kan best wel toch? ^^ Ook wel fijn, een beetje afleiding tussen het leren door of niet?
In de meivakantie hebben we ookal Koninginnedag enzo?
xxLady
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-13 20:15
Okeeee mijn geplande dagen:
14 t/m 28 mei examens 27 juni t/m 30 juni dorpsfeest 2 juli ben ik jarig Nog geen vakantie geboekt, maar mn ouders zijn van 7 t/m 22 juli vrij, dus dan gaan we waarschijnlijk op vakantie! En daarna misschien nog vakantiewerk of een weekje ponykamp..
xSannee
Geplaatst: 22-03-13 20:17
Wanneer kan ik sowieso niet:
19 april 5 mei 10 mei tijdens examens 31 mei tm 7 juni 8 juni 13 juni 19 juni 27 juni 22 juli tot en met 18 augustus
Ik ben koos plan loos hoor Ik kan altijd, en niemand wil mij aannemen voor werk dus ja, tijd zat!
xSannee
Geplaatst: 22-03-13 20:24
mobart schreef:
Ik ben koos plan loos hoor Ik kan altijd, en niemand wil mij aannemen voor werk dus ja, tijd zat!
Dit is niet voor werk hoor, dit is mn eigen verjaardag, vakantie, vakantie, verjaardag van vriend, verjaardag van mn boyfriend, en examenuitslag en diplomauitreiking hahaha