uitje met het topic van kring Eindhoven (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zullen we gaan doen met het topic van kring eindhoven?

Poll eindigt op

Barbecue
14 (24%)
Clinic
12 (21%)
Fotoshoot
4 (7%)
Hi thee
5 (8%)
Hi Wine
3 (5%)
Uit eten
13 (22%)
Buitenrit
6 (10%)

Totaal aantal stemmen: 57

Lin1983

Re: uitje met het topic van kring Eindhoven (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 22:26

Ik kom er net achter dat ik 13 juli niet kan!..dan is extrema op aqua best,en mijn vriend moet dan werken,is dan bij ons altijd druk druk,dus dat word voor mij lastig ivm oppas etc....maar kijk maar even wat t gaat worden,en wat de rest t beste uitkomt,anders kom ik met jess wel gewoon even kijken naar jullie als t de 13e gaat worden!..

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 11:38

Ow wat jammer Lin. Maar het is allemaal nog niet zeker natuurlijk. Even afwachten wanneer degene die de clinic komt geven kan.

Wat zouden de kosten zijn bij t.heunissen?
Ik moet nog uitsluitsel krijgen van de precieze kosten bij heeze.
Ook nog geen antwoord van j.an W.olfs.

sandranbr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 14:37

Er is nog geen datum vastgelegd,

Ik verwacht dat de kosten bij ons een stuk lager zullen zijn tegenover wanneer je een accommodatie gaat afhuren..

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 15:08

Mocht het niet die datum in juli worden zou het waarschijnlijk bij ons ook kunnen. Dat is dichtbij voor listiglistje, Sandra eventueel als ze meedoen Maya en Floortje. De vorige keer hadden wij geen kosten voor het afhuren van de lokatie maar dat kwam meer doordat er heel veel vsn onze stal ook meereden. Wij hadden toen een clinic van Theo. Erg leerzaam maar vond het toen jammer dat ze rijtechnisch heel veel wisten maar vanuit jury oogpunt waar je natuurlijk ook veel aan hebt minder aanwijzingen hadden.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 15:26

Ik heb mail van jan Wolfs dat hij erop zsm op terug komt :+ .
Ben benieuwd!

Al andere mensen bekent?

Gewoon locatie + kosten in een lijstje zetten lijkt mij de handigste manier om te kijken wat de opties zijn.
Tot nu toe hebben we :

BBQ/uit eten :
Pattypaard in Leende , +/- 15 euro , alle data's mogelijk ?
Aqua best (bruisend) : ?? , data's ?
De Bengel in Nuenen : Afhankelijk van wat je neemt maar is niet al te duur wel lekker eten, alle data's mogelijk

Clinic gever :
Ineke Jansen, +/- 50 euro per uur , data's ?
Karin Retera, +/- 100 , data's ?
Misha koot, ?? , data's ?
Tonnie Huberts, ?? , data's ?
Jan Wolfs, leonie mee bezig

Locatie Clinic:
Rv Heeze, Mag. Kosten ondervoorbehoud €5 per combinatie
Stal Theunissen. Mag. Kosten?

sandranbr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-13 15:48

even aangevuld :)
Citaat:
Tot nu toe hebben we :

BBQ/uit eten :
Pattypaard in Leende , +/- 15 euro , alle data's mogelijk ?
Aqua best (bruisend) : ?? , data's ?
De Bengel in Nuenen : Afhankelijk van wat je neemt maar is niet al te duur wel lekker eten, alle data's mogelijk

Clinic gever :
Ineke Jansen, +/- 50 euro per uur , data's ?
Karin Retera, +/- 100 , data's ?
Misha koot, ?? , data's ?
Tonnie Huberts, 50 euro per uur , data's ?
Theo hanzon, €40 pp v 45 min v 2 personen excl. reiskosten (50 euro enkel)
Jan Wolfs, leonie mee bezig

Locatie Clinic:
Rv Heeze, Mag. Kosten onder voorbehoud €5 per combinatie
Stal Theunissen. Mag. Kosten?
Rijvereniging Leende ??
Bij Suus op stal (M.u.v 13 juli ) waarschijnlijk Kostenloos

Als we van Jan Wolfs meer weten zal ik ook een poll maken voor welke clinicgever we gaan vragen:)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 15:51

Normaal gesproken had dat weekend best gekund maar aangezien ik zelf dan al over m'n uitgerekende datum ben vind ik het vervelend om andere daar dan mee op te zadelen.

sandranbr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 23:45

Kunnen we misschien al weer wat vraagtekens weghalen ??

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 23:50

Helaas nog steeds geen antwoord op mischa koot. Zodra ik antwoord heb geef ik het door

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 23:54

Bij Tonnie staat 50, maar volgens mij was hij 100 per uur ex reiskosten, heeft iemand dat opgevraagd?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 00:00

Ik heb ook nog geen sluitend antwoord van Jan Wolfs. Verwacht ik een dezer dagen.

Rv ook nog geen bevestiging. Ga ik morgen maar weer vragen want vandaag kwam er een prijsuitreiking tussen :P

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 19:49

Ik heb antwoord!

Citaat:
leonie,

dat weekend (13/14 juli) zou wel kunnen maar mijn voorkeur gaat naar evt de vrijdag nm –avond

kosten 45 euro per uur plus reiskosten bij meerdere uren (meer als 6) geen reiskosten

indeling les maakt mij niet uit maar ik kan maar een persoon tegelijk helpen tijd mag je zelf indelen

evt ook mogelijkheid om proef te rijden en daarna helpen met problemen

graag op korte termijn afspreken ivm andere afspraken

En heb zijn telefoon nummer gekregen :D.
Ik vind de kosten echt enorm meevallen als je beseft dat dit een grandprix jury lid is en gewoon even kijkt naar wie er bij hem trainen ed...
Als je evt met 2 doet ben je slechts 22,50 kwijt.
Ik ben voor haha dat moge duidelijk zijn.

Btw een poll lijkt me geen goed plan. Gewoon een lijstje dat iedereen kan qouten en dan je naam achter de persoon van je voorkeur zetten. Zo kan niemand van buitenaf meestemmen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:36

Er staat wel dat hij maar 1 persoon tegelijk kan helpen dus dan word het half uur of uur per persoon dan.
Het kan dan dus niet in groepjes van 2 voor een uur.
Op een Vrijdag is sowieso niet handig aangezien de meeste mensen dan moeten werken. Mijn voorkeur gaat echt uit naar een weekend(moet ik ook vaak werken maar dan neem ik wel vrij)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:54

Op zich zou ik wel voor Jan Wolfs zijn, hij doet ook oefendressuur in Uden
maar ik moet ook werken, dus voorkeur voor zaterdag of zondag (ik kan eventueel wel vrijdag vrij nemen als ik het op tijd weet)

Een half uur per persoon dus, wel raar dat hij de aandacht niet kan verdelen :P dan maar vooraf een kwartier losrijden en half uur pp helpen (zij het rij-of proeftechnisch)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:10

Hij kan dus het weekend van 13/14 juli wel als we het snel doorgeven.

Hij is vrij lang van stof als een even aantal mensen 45 min kiest kom je op een normale tijdsduur uit :P
Ik overweeg zelf overigens gewoon 60 minuten omdat hij zo lang van stof is en hij heeft gewoon veel nuttigs te vertellen.

Maar goed, eerst zien of de meerderheid voor Jan Wolfs is.

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:15

Ja ik vind jan wolfs ook goed. Nog steeds reactie van mischa.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:17

Maar we zijn met 10 ruiters :o als iedereen een uur wil....ik neem niet aan dat hij 10 uur achter elkaar les gaat geven :+

10 ruiters, groepjes van 2, dus een half uur pp lijkt mij realistischer...dan geeft hij 5 uur achter elkaar les, wat al veel is (pauze ertussenin en de man wat te eten en te drinken geven :D )

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:20

Ik vind Jan Wolfs prima. Zou dan het liefst voor 60 min gaan en het losrijden erbij pakken. Waarschijnlijk heeft hij daar ook nuttige tips en tricks voor :). En dan kunnen we evengoed een proefje oefenen en daarmee verder.
Ik zou evt kunnen zorgen dat ik de vrijdag vrij ben.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:28

Ik weet niet of iedereen kan de 13de/14de? Als we idd met 10 zijn moeten we even vragen of hij 10 uur les wil/kan geven. Dat is idd erg lang. We zouden dan evt allemaal 45 min kunnen doen. Dan zit je op 7,5 uur. Is toch 2,5 uur minder.
Idd een pauze inlassen lijkt me slim.

Op rv heeze is ook nog een prima kantine mochten we daarheen gaan.

Vraag is ook of iedereen 60 minuten wil. Bedoel kost wel €45 en de huur van de accommodatie en s avonds nog het etentje. Ik kan niet in mensen hun Portemonnee kijken.

Ik kan dat ook Patty, maar denk niet dat iedereen vrij kan pakken :(.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:38

Ik denk niet dat hij zo gek is :=
Ik vind het absoluut niet realistisch, zo'n man gaat echt niet 8 tot 10 uur les LOPEN geven....

Een half uur volle bak pp aan het werk, zeker met een jonkie zoals die van jullie, is meer als genoeg :o

ik spreek uit ervaring, ik was blij dat ik tussendoor kon stappen in een clinic (Met 3)...dat geldt nu nog :P

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:41

Heeft er iemand nog weleens gekeken naar de man die ik voor droeg (Mathy Boomaars) hij komt ook weleens in Uden bij het oefendressuur en vind hem persoonlijk beter dan meneer Wolfs hij wist nog betere tips te geven. Hij is internationaal jurylid. Hij is streng maar rechtvaardig. Een vriendin van mij had toen meegereden in Uden. Meneer Wolfs gaf toen tips na de proef om wat dingen overnieuw te rijden, Mathy Boomaars sprong toen op en ze moest nog een volte rijden. Net zolang tot het wel goed ging toen pas mocht ze weer verder. Misschien kunnen we Oeke eens over hem vragen. Zij weet wie het is. Voor vele is het een onbekende naam, maar hij is echt goed.
Als het in mei of begin juni werd georganiseerd mocht het bij ons op stal. Wij hebben een 20 x 60 buitenbak en een 21 x 46 binnenbak. Parkeergelegenheid is alleen weinig maar de gene die in de buurt staan kunnen door het bos zoals Maya en Linda.
Wordt het later in juni of juli gaat het niet ivm mijn zwangerschap. Ik wil hun er niet mee opschepen. Hun dochter wil dan denk ik ook meerijden of zou misschien Karin kunnen vragen die rijdt voor haar. Verder rijdt zij intermediar 2 dus we moeten wel iemand hebben die haar dan ook kan helpen als we het bij ons doen.

Lin1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:41

Ok leuk jan wolfs,ik ben voor,ik vind n half uur ook genoeg,aangezien ik nu ook nog maar 30 min. 45 min zelf rij!...maar ik kan dan de 13e niet heel makkelijk,of niet zelfs!..ivm extrema,maar bedenk me nu net dat t lastig word om bij aqua best te bbqen s avonds,aangezien dan extrema is en je dus niet bij de beachclub kunt komen,omdat daar de vip plaatsen etc zijn!..dus miss toch maar voor n andere optie gaan!..sorry..Ohja ik zou ook wel op vrijdagsmiddag kunnen,denk ik,ben s middags altijd vrij,maar dan moet ik mijn schoonmoeder lief aankijken of ze n hele dag op jess kan passen!
Laatst bijgewerkt door Lin1983 op 01-04-13 21:45, in het totaal 2 keer bewerkt

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:42

Citaat:
leonie,

dat weekend (13/14 juli) zou wel kunnen maar mijn voorkeur gaat naar evt de vrijdag nm –avond

kosten 45 euro per uur plus reiskosten bij meerdere uren (meer als 6) geen reiskosten

indeling les maakt mij niet uit maar ik kan maar een persoon tegelijk helpen tijd mag je zelf indelen

evt ook mogelijkheid om proef te rijden en daarna helpen met problemen

graag op korte termijn afspreken ivm andere afspraken

Er staat meer als 6, dus dan zal ie 8 echt niet erg vinden. :) Anders had ie dat niet goedkoper gemaakt. :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:42

ik denk ook dat hij niet uur, 45 min pp gaat lesgeven.
Daarnaast vind ik half uur te kort, zeker als hij zo lang v stof is.
Misschien nog ff verder kijken en informeren?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:43

Ik ken mr Boomaars ook, heb er ooit bij geschreven.
Idd erg aardige en kundige man. :j

Maar de mijne hoeft nog maar 10 minuten per keer te lopen, dus ik rij niet mee, dus heb er vrij weinig over te zeggen natuurlijk.