Alles minder dan 19,50 ben ik al blij mee. Vind het super dat we de korting van Mandy al kunnen pakken. Van mij mag je kijken Mandy, ik ben daar niet zo goed in.
Gezellig! Ik heb ook een abbo, maar helaas de korting ook al toegezegd aan opa en oma...
Sjapaz
Geplaatst: 20-03-13 21:14
Ooh jullie hebben inmiddels een datum al geprikt in die paar uurtjes. Als het 5 april wordt wordt het hem niet voor mij! Ik kan nooit op vrijdag ivm studie.
Volgens mij is er nu een aanbieding, abonnement voor maar 29,95.
Het is nog maar de vraag of de doodskop aapjes wel los mogen tegen die tijd. Las vanavond dat het nog veel te koud is,en ze het risico niet wilden nemen dat de aapjes die laag in de rangorde staan buiten moesten verblijven in deze kou.
Het is pas over 2 weken. Dan kan het weer al wel totaal anders zijn.
Chubby
Geplaatst: 21-03-13 10:21
nanka schreef:
Ik kan helemaal niet. Oeps.
Jajaaaaaa
We gaan gewoon later in het jaar nog vaker meeten! Met zoveel abonnementhouders komt dat vast goed! En dan gaan Nanka wél mee!
Sjapaz
Geplaatst: 21-03-13 14:49
Wij gaan ook een abonnement kopen! Ze zijn nu in de aanbieding. En het is voor ons maar een klein uurtje rijden. Dan gaan we gewoon met de dames die niet konden nog eens!
(okeoke, als jullie lief zijn mogen degenen die al zijn geweest ook nog gewoon mee )