Mij maakt het ook niet veel uit, als het maar niet heel erg vroeg gaat zijn (ook i.v.m. dat we met de trailer moeten komen). Ik kan ook op 6 april, maar dat had ik volgens mij al gezegd .
Hallo iedereen, zie net jullie topic leuk, is het nog mogelijk om mee te doen? woon nu een half jaartje in haaren en lijkt me leuk om meer paardenmensen uit de omgeving te ontmoeten. Robijntjah jou heb ik veel gesproken toen ik stalling zocht, lijkt me leuk om je is in het echt te ontmoeten met je spaanse pracht.
Mijn naam is Laura ben 22 jaar en heb 2 kleine a pony's (rijd altijd met grotere paarden buiten en zijn zeer vlot kan jullie dan makkelijk bijhouden ) Tevens rijd ik ook vaak met 1 van de pony's als handpaardje (zijn dan braaf, maar weet niet of jullie dit goedkeuren, laat hem dan anders gewoon thuis )
Leuk .. ik denk dat ik wel kan, ik heb alleen een week rooster en heb geen vaste werkdagen (ook weekend) het kan zijn dat ik te horen krijg ik moet werken, maar voor nu zeg ik ik ga mee .. Hoe laat willen jullie gaan? Ik werk in het weekend meestal van 9 tot we klaar zijn. Even afwachten
Leuk dat ik welkom ben is een handpaardje een probleem? Heb ze altijd goed onder controle en zeker als we toch lekker gaan stappen.
Wij gaan altijd na het rijden iets drinken bij rustende jager is wel gezellig natuurlijk om even te gaan drinken maar even lekker gaan zitten in de omgeving met eigen drankje is voor mij ook geen probleem
Ik ga niet met paard ergens wat drinken, heb ik het paard niet voor Misschien dat ik nog wat stalgenootjes meesleep maar dat zie ik tegen die tijd wel weer
Ladies ik meld me af. Ga met Blingh naar een strandshoot, normaal had ik dat niet zo gedaan maar Blingh gaat eind April weg en zo heb ik nog leuke afscheidssfoto`s.