Fotomeeting Wenum Wiesel 23-02-2013

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:56

Mnon1994 schreef:
zou ik een foto mogen van dat andere paard,
en de andere honden.
wil wel eerst zien voor wat ik kom.
want voor wat ik nu gezien heb vind ik het niet de moeite.
en er is ook nog geen planning gemaakt?

Ik snap dat je het leuker had gevonden als er meer modellen waren, maar dit komt op mij onaardig over.
Gelukkig trek ik mij weinig aan van wat mensen van mijn paard en of hond vinden, maar leuk tegenover de mensen die wel met hun paard willen komen klinkt dit niet erg leuk.
Mijn zin om te komen wordt door dit soort uitspraken ook beduidend minder.

De organisator zit ineens met een kreupel paard, dat is nooit leuk. Liefst had zij natuurlijk ook met haar paard gekomen maar aan dit soort dingen kun je niets doen.

Marijke: Ik vind het sneu voor je dat je nu geen foto's van Frids kunt laten maken, terwijl jij de initiatief nemer bent.
Misschien is verzetten beter , omdat je dan de volgende keer ook Frids mooi op de foto kunt laten zetten?

xliisaa

Re: Fotomeeting Wenum Wiesel 23-02-2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:24

Denk dat verzetten wel beter is.
Bedoel vind jou paard echt mooi def alleen voor portfolio materiaal is die niet echt geschikt nu vanwege hoe die geschoren is.
Vind Friezen ook altijd erg leuk om te fotograferen omdat ze zo machtig zijn.
Vind zo'n kleine meeting wel ideaal maar voor ts ook leuk als haar paard op de foto kan.
Ook kan hèt dan iets beter geregeld worden qua locatie en schema.

Mnon1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:15

Def schreef:
Mnon1994 schreef:
zou ik een foto mogen van dat andere paard,
en de andere honden.
wil wel eerst zien voor wat ik kom.
want voor wat ik nu gezien heb vind ik het niet de moeite.
en er is ook nog geen planning gemaakt?

Ik snap dat je het leuker had gevonden als er meer modellen waren, maar dit komt op mij onaardig over.
Gelukkig trek ik mij weinig aan van wat mensen van mijn paard en of hond vinden, maar leuk tegenover de mensen die wel met hun paard willen komen klinkt dit niet erg leuk.
Mijn zin om te komen wordt door dit soort uitspraken ook beduidend minder.

De organisator zit ineens met een kreupel paard, dat is nooit leuk. Liefst had zij natuurlijk ook met haar paard gekomen maar aan dit soort dingen kun je niets doen.

Marijke: Ik vind het sneu voor je dat je nu geen foto's van Frids kunt laten maken, terwijl jij de initiatief nemer bent.
Misschien is verzetten beter , omdat je dan de volgende keer ook Frids mooi op de foto kunt laten zetten?

ik bedoel hier niet mee dat ik jouw paard en hond niet goed genoeg vind.
vind je hond erg leuk, en is voor mij ook zeker wel portfolio materiaal.
alleen van je paard is het erg jammer dat hij/zij zo geschoren is, dus je paard is wss voor mij geen portfolio materiaal.

daarbij wil ik van te voor weten wat van dieren ik aantref, en of het voor mijn portfolio materiaal is.

persoonlijk lijkt mij het een beter idee om de meeting te verzetten, kan TS ook met haar eigen paard komen.
daarbij zitten we nu op 4 fotografen en 5 modellen(?) misschien kunnen we meer bij elkaar krijgen als het verzet word.
maar dat is natuurlijk volledig te keuze van TS.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:21

Ik trek het mij ook zeker niet persoonlijk aan, maar ik vind het gewoon niet zo aardig klinken naar mensen die moeite doen om erheen te komen met hun dier.

Hoop dat de TS ons snel kan vertellen of het door gaat of niet!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 00:21

AFGELAST!!

dit is onderling besproken en lijkt me beter on het te verzetten