Ik ben zelf ook een pitser met eten, ik lust echt helemaal geen groente enzo. Maar ik denk dat ze overal wel ongeveer hetzelfde hebben om te lunchen.. Belegde broodjes of een soepje ofzo.
Ik heb net even mijn financiën berekend en ik ga toch niet mee kunnen deze maand. Na mijn beyoncé concertkaartjes, lidmaatschap van de schietvereniging etc. etc. hou ik net genoeg over voor boodschappen en benzine. Dus dat gaat hem voorlopig even niet worden..
Nou, ik heb eens even zitten kijken. Veertien is een beetje duurder en ze hebben er wel wat apartere dingen dan bij lunch&more. Als ik puur naar de kaart zou kijken, zou ik voor Lunch&More kiezen (Mexicaantje!! ). Maar ik vind het natuurlijk wel vervelend als Nikky dan helemaal niks lust (weet je dat zeker, want ze hebben er echt heeeel erg veel. En als er iets is waarvan je een onderdeel niet lust, dan zijn ze daar echt niet te beroerd om het wat aan te passen hoor). En anders kunnen we altijd nog naar de Bengel. Maar daar lijkt de keus me juist beperkter dan bij Lunch&more of Veertien. Wel lekkere clubsandwich en broodje Delano...
Mexicaantje! Ik heb net de kaart nog eens bekeken en ze hebben er echt veel lekkere dingen, maar ik lees eigenlijk nooit verder als ik 'Mexicaantje' zie staan
Nou.. aangezien ik geen vleesgerecht wil.. wordt het of een broodje gezond of tomaten soep bij de Lunch&More. Ik vind het niet erg als jullie daar heen gaan, maar dan ga ik niet mee Dat vind ik voor mijzelf het geld niet waard.
En ik kan er niks aan doen, maar ik heb een hekel aan als ze iets moeten aanpassen.. Dat is al zo vaak voor mij gedaan.. Dat ik dan gewoon liever pas.
Josien_
Geplaatst: 25-02-13 22:40
Ik ga even kijken De zwaan in Geldrop is ook heel lekker
En de volgende broodjes zonder vlees: Club 26 (bacon kan je eraf houden) Fresh French (nouja dat is met zalm) Brie&More Mama Sandwich Bruine Geit @ Lunch Gooise Bol
Allemaal erg lekker!
Erpel
Geplaatst: 26-02-13 00:04
Ik lust ook geen vis, brie etc. Neem maar aan dat ik echt daar zo goed als niets lust, ik heb die kaart echt uitvoerig bekeken! Maar gaan jullie maar gewoon naar dat restaurant. Dat maakt mij niet uit. Jullie willen daar graag heen, ik ga geen spelbreker zijn.