Voor mij is 10 feb niet heel handig paardje heeft nu 2 weken niet gelopen aangezien de bak bevroren was.. Dus een lange buitenrit is niet heel slim.. maar het kan wel, maar mijn voorkeur gaat uit naar maart
Ik heb het vervoer al geregeld, ik ga wel nog even paar keer oefenen met trailerladen want heb al eens meegemaakt dat mevrouw op de dag van een meeting de trailer niet in wou waardoor ze niet meekon Maar dat gaat helemaal goed komen!
Haha Laura Dat heb ik ook wel eens gehad maar met wat geduld gaat mijne er heel makkelijk in! We hoeven meestal helemaal niet te wachten alleen tot nu toe 1x gehad dat ze niet wou. even terug naar rust helpt bij ons prima na 10 min stond ze!
Nee mijn pony heeft wat angst voor smalle doorgangen, dan gaat t weer een tijd goed, stoot ze dr kont weer en dan is het weer een tijd mis en vlieg je steeds door elke doorgang heen Oefen regelmatig tussen een hindernis en een muur door en dan steeds smaller maken Maar ze was van de vorige eigenaar altijd een 1,5 paards trailer gewend en die zijn best breed voor 1 pony. Wij hebben 2paards en daar durfde ze dus absoluut niet tussen te staan. Heb vanaf toen elke avond in de trailer gevoerd (na vertrouwen winnen dat ze ertussen durfde) en nu gaat t een stuk beter, maar de angst blijft helaas en stoot ze haar kont dan is het weer mis...
Haha Ik ken ook een paard en die kan ik als meisje van 13 jaar gewoon alleen inladen heel handig! Ik kan hem erin zetten stang erachter vastzetten alles Haha Nouja laura het komt vast wel goed!