Ik ga even aan mijn broertje vragen wanneer hij van plan is om zijn verjaardag te doen. Maar waarschijnlijk doet hij het op zondag. Dus dan ga ik ook gewoon mee.
Ik laat het nog even weten of ik wel of niet mee kan... Zou het wel jammer vinden als ik er weer niet bij kan zijn!
Ik ga dan niet mee stappen, dus als er mensen zijn die daarna nog op stap willen en met mij mee rijden: voor de terugweg ander vervoer zoeken dan graag
Ik kan eventueel ook mensen meenemen vanaf Heiligerlee! Vind 9 maart prima!
Rideltje1992
Geplaatst: 14-01-13 21:00
dat is goed:)
stappen ben ik ook neit zo fan van haha
Jorinda
Geplaatst: 14-01-13 21:01
Mag ik dan met jou mee rijden Suus? Tenzij je nog gaat stappen erna haha, dan ga ik met mijn eigen auto. Edit: oh en als je het geen probleem vindt om Babette dan van het station in Veendam op te halen Want dat had ik haar beloofd haha.
hmm....ik weet niet of ik 9 maart ga halen...ik weet niet of ik dan al terug ben in brabant of dat ik dan nog in groningen ben...zodra ik daar meer over weet dan laat ik dat ook aan jullie weten... mocht ik 9 maart kunnen zijn er ook wel 4 personen welkom om met mij mee te rijden...ik rij vanuit hoogezand...mensen die vanaf groningen met de trein van winschoten naar veendam willen reizen kunnen dan eventueel in martenshoek uitstappen en met mij meerijden...dit is nou nog niet zeker dus omdat ik niet weet of ik dan nog hier ben...
Het stappen ben ik nog niet over uit.. Ligt eraan waar en wie er allemaal nog gaan ed. Maar dat laat tzt wel weten! Anders is het zeker geen probleem om mee te rijden! Denk dat er wel 4 mensen bij in passen..
9 maart is prima.. Ik ga niet mee stappen. Ik wil ook gerust rijden, maar als ik mee kan rijden, vanuit Scheemda (bijna Heiligerlee) vind ik dat ook goed
Wie rijd nu met wie mee dan? Anders kan ik misschien ook met iemand uit Heiligerlee/Scheemda mee rijden? Wil ook wel rijden, maar wel handig als we van te voren weten wie bob zijn.. We hebben 7,5 weken om dat te bedenken
Voor zoals het nu lijkt dan hebben we nog niks staan echter hier in de omgeving stappen dan sla ik denk ik over..... En ik gok als ik ga dat Do dan met mij meerijdt en verder kom ik behalve het station ook nergens langs.
Ik moet even kijken of ik het red met kosten. Vandaag is mijn laatste blauwe spijkerbroek kapot gegaan En aangezien zo'n basic blauwe spijkerbroek best handig is, gaat dat sowieso voor. Heb verder alleen nog maar een knalroze spijkerbroek, en een beige broek van zo'n dunne stof.
farahtjuh
Geplaatst: 16-01-13 23:56
Klopt idd Brenda dat ik met jou mee wil varen zou wel gezellig zijn en anders rijd mijn mama En voor de vegetarische onder ons is het geen probleem om een alternatief te krijgen
hmmm...als ik dat zo lees ziet het er gezellig en leuk uit en alles-in-1 ik heb echt heel veel zin om mee te gaan maar echt het spiet mie donders maar ik weet het nog niet of ik dan aanwezig ben...dat kan ik pas halverwege/eind februari bekend maken
oohw en als ik wel mee ga dan zal ik wel even informeren naar de kosten voor mij...ik wil wel aanwezig zijn voor de gezelligheid bij het bowlen maar ik doe dan niet mee dus misschien dat ze daar iets mee kunnen doen haha vind 27,50 wel wat veel voor enkel eten en aanwezig zijn