Ik ga wel bij Mishkaljiyah in de stal slapen xD (heb ik het trouwens goed geschreven? Zonder te spieken :p)
goldenarrow schreef:Ik ga wel bij Mishkaljiyah in de stal slapen xD (heb ik het trouwens goed geschreven? Zonder te spieken :p)Als je een verdwaalde hoef op je gezicht wil lijkt me dat verstandig
goldenarrow schreef:Ik ga wel bij Mishkaljiyah in de stal slapen xD (heb ik het trouwens goed geschreven? Zonder te spieken :p)helemaal goed
Wouter82 schreef:als hp komt ga je toch gewoon lekker bij hem op dat asociaal grote luchtbed liggen samantha Ik lag wel lekker op dat hellingkje hoor
Aleeneh schreef:goldenarrow schreef:Ik ga wel bij Mishkaljiyah in de stal slapen xD (heb ik het trouwens goed geschreven? Zonder te spieken :p)Als je een verdwaalde hoef op je gezicht wil lijkt me dat verstandig Gewoon de benen bij elkaar binden en neerleggen, heb ik gelijk een kussen
quera schreef:maroescha schreef:Noooo, wie snurkt!?Een geheim persoon dat weet ik niet eens meer, maar dat geluid raak ik nooit meer kwijt
3 snurkers heb ik sowieso geteld, incl. wrs ik (altijd benauwd en verkouden, heel standaard) en didi kan er ook wat van
Ik zou die oordoppen voornamelijk voor die poedersuiker van Yloon willen ik heb er nog nachtmerries van.
Aleeneh schreef:Ik zou die oordoppen voornamelijk voor die poedersuiker van Yloon willen ik heb er nog nachtmerries van.
quera schreef:We zaten elkaar allemaal de schuld te geven is ook vaak zo dat mensen zich daar helemaal niet bewust van zijn. Vaak hoor je dat van anderen (een vriendje ofzo) als je bij iemand slaapt.
Aleeneh schreef:Ik zou die oordoppen voornamelijk voor die poedersuiker van Yloon willen ik heb er nog nachtmerries van.