Ja volgens mij is dat zoals we vorige keer ook via heenweg zijn gegaan. (eerst deel door dat bos met die varens, dan kom je uit tussen die weilanden en dan ook bij dat grote hek zegmaar..)
das een andere route volgens mij..... ik ga donderdag of vrijdag wel ff een stukje rijden, als de route die ik in mn hoofd heb klopt, is dat wel een mooi stuk om te rijden denk ik.
Donderdag zou ik wel kunnen (wel pas zou ik vanaf 3 uur bij posbankpaviljoen kunnen zijn. Vrijdag kan ik niet. Mocht je donderdag gaan/kunnen en misschien samen willen rijden laat het maar weten!
bir gaat niet mee en voor mij is het ook niet zeker
abbycootje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 18:49
Neem aan dat degene die nog mee gaan gewoon in t topic kijken, ga niet iedereen een pb sturen wie wel/niet mee gaat.
Er is trouwens nog een stalgenood die mee wilt morgen (zit ook op bokt). Die zet ik er ook wel even bij 1. abbycootje 2. stalgenoot abbycootje 3. lemanthia 4. EmptyWords 5. Susanjansenn 6. 7. 8. 9.
wie zou er trouwens morgen bij regen afzeggen? niet dat ik voor niks er naar toe rijd, en dat niemand komt opdagen!
Lemanthia: mocht het wel kort/ licht regenen, haak je dan ook af?
Als het met bakken uit de lucht komt dan lijkt het me logish dat het niet doorgaat. dat zie ik ook niet zitten.
Iedereen die heeft doorgegeven nog mee te willen (afhankelijk van t weer natuurlijk). Die zal ik straks een berichtje sturen met mijn nummer mocht iemand er wat later zijn.
Denkt iedereen aan vergunning? (boete is geloof ik 60,- als je m niet hebt. is eigen risico voor degene die er geen hebben) En een halster bij hebben is ook handig om je paard vast te kunnen zetten. Je kunt bij de carolinahoeve ook wat te eten/drinken halen. Dus vergeet geen geld mee te nemen!