ze hebben de planning omgegooid op mijn werk en ik moet werken tot 6 uur. Vandaag even peilen hoe en wat, gezien ik eerst helemaal vrij was (en avond vrij had gevraagd...)
Ja lijkt me goed om even te reserveren, of is dat daar niet echt nodig? Ik ben vanavond ook uit eten geweest, we hadden gister eerst bedacht dat we naar La Cubanita wilden (tapas), dus gebeld om te reserveren: Zit het vol op een dinsdagavond. Vet stom!
Is er al gereserveerd? in het ergste geval moet ik tot 6u werken en dan nog vanuit Hengelo naar Utrecht vandaar de vraag. Hoe laat gaat er gereserveerd worden?
Michelle zei op de vorige pagina om 7 uur. Ik denk dat je vandaag ook echt wel moet reserveren. Het is daar meestal ontzettend druk. Met hoeveel zijn we nu eigenlijk?
Heb de TS even een pb gestuurd, voor het geval ze niet meer meeleest / het vergeet. Want ik heb zo'n voorgevoel dat we al een beetje laat zijn met reserveren inmiddels
1. mijn verstandskiezen worden morgen getrokken (was vanochtend bij de tandarts en het moet toch wel met spoed). 2. rij ik van de tandarts naar me werk, vlieg ik door de gladheid uit de bocht tegen een andere auto aan dus deze ligt helemaal in elkaar, wacht nu totdat ze hem komen wegslepen.
Reserveren zou ik wel even doen indd, veel plezier en smakelijk eten!
Veel sterkte en succes morgen! Heb je zelf niks overgehouden aan de klap?
Mensen, wat doen we nu? Wie reserveert er en hoe laat?
Mchll__
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-13 12:11
Sani schreef:
Veel sterkte en succes morgen! Heb je zelf niks overgehouden aan de klap?
Mensen, wat doen we nu? Wie reserveert er en hoe laat?
Nee zelf niks aan overgehouden gelukkig, alleen nu (1,5 uur later) wel heel erg last van me schouders, nek en hoofdpijn dus zo maar even naar de huisarts spierverslappers halen. Loop al bij de fysio hiervoor en deze klap heeft het niet ten goede gedaan ben ik bang..
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Hm jammer. Ik kan morgen nog steeds maar als we met drie man overbljven is ook jammer. En zijn misschien al te laat met reserveren, wat doen we als het niet meer kan?
annepaardoes, Sumo is nog steeds wel de planning, maar er zal toch iemand moeten reserveren. Dus wie reserveert er? Ik wil best bellen maar wie gaan er nu nog zeker mee? En hoe laat?
Amorbeertje gaat een volgende keer weer mee. De inventarisatie verloopt goed
Waarschijnlijk wordt het dus:
Sani Annepaardoes _Tara_ Mloes Martine
Laten we het dan gewoon doorgaan? Als we nou gewoon reserveren dan voor 5 a 6 personen, mocht iemand zich onverhoopt nog melden dan is dat geen probleem?