Jep, ik vertrek morgen ook rond die tijd rond half 11 vertrek ik richting Roos, en dan rijden we samen naar t water.. Heb er wel zin in! nu nog hopen op droog weer.
Morgen rond half 11 naar stal, kan ik eerst nog mesten en dan ff na half 12 richting water Ik neem mn bijrijdpaard mee en tessa op 1 van mij. Anders moest ik mn 3 jarige mee en die heeft nog niet zon goede conditie. Die ik meeneem is heet maar wel goed bij me te houden, en allebij zijn heel braaf:)
Mijne is ook braaf, maar kan ook pittig zijn.. Soms een lange remweg maar 100% te vertrouwen! Gaat helemaal goed komen!
Ik twijfel alleen nog steeds over mijn hoofdstel.. normaal rijd ik bitloos, maar dies kapot en mn nieuwe komt volgende week pas binnen En dan heb ik nog een wel mn western bitje maar das een stang.. of gewoon gebroken.. maar met gebroken moet ik de hele tijd in dr bek sjorren omdat ze daar niet op reageert... lastiggg..
Ik rijd deze ook met een stangetje en mexicaanse neusriem daar reageert hij beter op en loopt er ook fijn op, Ik spring hem ook met die optoming en dus ook in t bos.