Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Sowieso op zaterdag en zondag bij het Berghuis foto's maken is niet handig. Er staan veel auto's en er zijn veel mensen. Wij gaan er wel eens tijdens een buitenrit heen om een drinkpauze te houden, dan ben je een echte bezienswaardigheid en zijn er gelijk een hoop kinderen die je paard willen aaien en er nog net niet bovenop duiken. Idd voor de fotoshoot is een rustige(re) plek veel handiger.
elles9 schreef:In het bos van Amerongen heb je een middelpunt met een grote boom waar je verschillende paden kan kiezen naar andere plekken.
Dit is opzich wel een leuke en grote ruimte, weet niet of da wat is?
AmberB_ schreef:Ik vind dat we zo wel een leuke lijst modellen en fotografen hebben vinden jullie ook niet?gezellig dat je ook nog mee wil doen ts!
Ik sta zelf ook in Overberg en weet hoe je te paard bij de scherpenzeelse weg kan komen. Is denk ik net zo ver als naar het berghuis rijden.
We zouden samen er dan heen kunnen rijden. Terug ga ik denk ik dan wel met de trailer
zoef123 schreef:AmberB_ schreef:Ik vind dat we zo wel een leuke lijst modellen en fotografen hebben vinden jullie ook niet?gezellig dat je ook nog mee wil doen ts!
Ik sta zelf ook in Overberg en weet hoe je te paard bij de scherpenzeelse weg kan komen. Is denk ik net zo ver als naar het berghuis rijden.
We zouden samen er dan heen kunnen rijden. Terug ga ik denk ik dan wel met de trailer
Oké dat is handig! Moet je dan veel over openbare weg? Daar houdt mijn paard namelijk niet zo van:)
roooooss schreef:zoef123 schreef:Het lijkt mij het beste op een zaterdag bv. Zaterdag 2 Maart of 16 Maart.
2 maart moet bin mij opzij h wel lukken. Maar dan hebben.we nog 1 week ongv, iets langer .
Misschien.is het nog wel handig als er iets meer fotogracen kunnen zijn want nu hebben.we meer modellen dan fotograven.