(Besloten) Z2 bokkers gaan een clinic rijden/meeten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

romy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 11:41

Ik heb niet echt een voorkeur, ik denk dat ik van iedereen heel veel kan leren! Van Silfhout heb ik wel leuke en goede ervaringen van gehoord en is voor mij aardig in de buurt!

Maar ik ben niet een hele fanatieke poster, dus hoor wel of ik uberhaupt mee mag doen!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:26

romy46 schreef:
Ik heb niet echt een voorkeur, ik denk dat ik van iedereen heel veel kan leren! Van Silfhout heb ik wel leuke en goede ervaringen van gehoord en is voor mij aardig in de buurt!

Maar ik ben niet een hele fanatieke poster, dus hoor wel of ik uberhaupt mee mag doen!

Plus 1!

horseyfries

Re: (Besloten) Z2 bokkers gaan een clinic rijden/meeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:12

Als ik zelf mee kan doen zou ik ook graag bij van Silfhout gaan, Wim Ernes lijkt me ook leuk maar weet niet of hij dat nu nog doet als bondscoach? Aat van Essen vind ik wel heel goed, maar dat is echt iemand die de vinger op de zere plek legt, dus misschien rijd je dan niet zo fijn omdat hij puur bezig gaat met wat hij vind dat beter moet. Je "goede punten" kom je dan niet aantoe dus dat is mss voor zo'n clinic minder geschikt. Als je echter wilt weten wat er nog beter moet, daar is hij heel goed in. Is soms wel eens confronterend ;)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 16:46

Nou ik heb toch liever dat er gekeken word naar wat er niet goed gaat, als naar wat er wel goed gaat. Daar leer je immers meer van is mijn mening.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:55

odenxia schreef:
Nou ik heb toch liever dat er gekeken word naar wat er niet goed gaat, als naar wat er wel goed gaat. Daar leer je immers meer van is mijn mening.

Vind ik ook. Heb eens een clinic gereden waar de opmerkingen waren: 'mooi', 'prachtig', 'goed zo',.. Nu, oké, heel fijn want dan denk je: jaaa ik ben goed bezig. En dan kom je de week erna op wedstrijd aan en zie je 6'jes op je protocol. En maar denken: hoe komt dat nu? :D
In de laatste clinic die ik gevolgd heb kreeg ik dan weer gigantisch veel tips over hoe het beter kan. Allemaal erg opbouwend aangebracht. Daar heb ik dus écht iets aan gehad! Zo moest ik bv. meer risico nemen. Met als gevolg: een 9 voor uitgestrekte draf ipv een 6 of 7. (Het had natuurlijk even goed een 4 kunnen zijn als ik teveel risico had genomen :P )

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 16:55

odenxia schreef:

Ik ook hoor, maar dat het voor sommige mensen niet leuk is om heel ver te rijden voor een uurtje les, en dan in dat uur bijv. alleen maar te werken aan halsstrekken zonder ook maar iets anders te doen kan ik ook begrijpen. Je wilt dan toch ook wel eens een oefeningetje meepakken en daar wat tips voor krijgen, al is het aan de andere kant misschien terecht omdat die controle over de halshouding hetgeen is wat er totaal ontbreekt. Daar moet je bij een éénmalige clinic dan misschien toch iets denken aan de ruiter zijn doelen voor die dag, je kunt niet alles in één keer helemaal oplossen dus dan geef je huiswerk mee.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 17:06

Ja daar heb je inderdaad gelijk in.

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 17:36

Als ik aan zo iets mee doe, wil ik ook liever horen wat er niet goed gaat zodat je daar aan kunt werken. Als je alleen maar hoort wat je goed doet, leer je nog niets.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:09

roosje78 schreef:
Naam - Rijden/lesgeven - Voorkeur Provincie - Voorkeur Instructie:

sharon_quiz - Rijden - Noord-Holland of Zuid-Holland -Alex van Silfhout, maar sta ook voor andere opties open
Lienbono - Rijden - Brabant of Limburg - Alex v Silfhout, Marlies v Baalen, Emmelie Scholtens, Wim Ernes, ...
Beemst36 - Rijden - Noord-holland of Zuid-holland
Katja - Rijden als het voor 20-1 is- Midden Nederland, ben van mening dat je van vrijwel iedereen kunt leren alleen Van Essen is voor mij een no go.
Nacho_lein - Rijden - centraal (max 1:30 rijden vanaf utrecht)
Odenxia - Rijden - Zuid-Holland - Alex v Silfhout
Luv - Rijden - Brabant ( max. ong. 1 uur rijden)
Romy46- Rijden- Utrecht (max 1,5 uur rijden)
Daisyb94 - Rijden - Zuid-Holland of Noord-Brabant
LoveSaros - Rijden - Brabant of Zuid-Holland
Udo2001-Rijden-Brabant of midden nederland
X_Michelle_X - rijden - Noord Holland evt. Zuid Holland
Wanted2003 - rijden - Gelderland , Utrecht , Brabant
AnoukvW-rijden-afhankelijk van wie wat en wanneer?
Miranda21 - rijden - Utrecht - Gelderland.
Sythaa - rijden - Gelderland, Utrecht, Brabant
Roosje78 - rijden - Brabant, max 1,5 uur rijden - voorkeur instructie: nee

Reserve lijst:

Tijn8 (niet uit het topic, maar opgegeven via pb. Mocht er na alle bokkers uit het Z2 topic nog plek zijn)

Als ik de lijst zo bekijk zou Alex een hele goede optie zijn. Velen zijn enthousiast over hem en volgns mij heeft iedereen aangegeven bereid te zijn om naar Lunteren te komen.

Een datum plannen zal ook moeilijk worden. Aangezien de kringkampioenschappen in januari zijn en de regiokampioenschappen begin februari (voor NH, weet niet hoe dat bij andere provincies zit, maar zal ook wel zoiets zijn) kunnen we misschien het beste proberen een datum te plannen in maart/april.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:13

Ik heb persoonlijk liefst zo laat mogelijk (maart/april). Dan zit Saar niet zo dik meer in het haar (het ook wil ook wat :P) en ik hoop tegen dat toch wat deftige wissels te kunnen springen.

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:31

Verras mij maar ik pas me wel aan! haha

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:32

Voor mij maakt de datum ook niet veel uit, het kan alleen zijn dat ik tegen die tijd geen paard meer heb! Wellicht kan ik dan komen kijken... De tijd zal het leren..

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:14

Ik vind maart ook prima!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:06

We kunnen t wel alvast prikken, kan ik nog vrij nemen (al hoop ik dat t of in vakantie, of op zondag, ofzo kan zijn, maarja)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 22:31

mij lijkt het sowieso het weekend het handigst. Inderdaad heb je in Januari en Februari de kampioenschappen. Mij lijkt ook maart/april het best. Voor mij is dan alleen ook de vraag of ik Ur nog rij, maar dat zien we tegen die tijd wel. Desnoods neem ik dan mn merrie mee of ik kom alleen kijken.

romy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:23

Maart /april is prima, ver vooruit is denk ik makkelijker plannen als je met meerdere agenda's rekening moet houden, en voor de ruiters makkelijker rekening mee te houden!
'
Ik ben altijd voor opbouwende kritiek, hoe meer hoe beter!!

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:31

sharon_quiz schreef:
roosje78 schreef:
Naam - Rijden/lesgeven - Voorkeur Provincie - Voorkeur Instructie:

sharon_quiz - Rijden - Noord-Holland of Zuid-Holland -Alex van Silfhout, maar sta ook voor andere opties open
Lienbono - Rijden - Brabant of Limburg - Alex v Silfhout, Marlies v Baalen, Emmelie Scholtens, Wim Ernes, ...
Beemst36 - Rijden - Noord-holland of Zuid-holland
Katja - Rijden als het voor 20-1 is- Midden Nederland, ben van mening dat je van vrijwel iedereen kunt leren alleen Van Essen is voor mij een no go.
Nacho_lein - Rijden - centraal (max 1:30 rijden vanaf utrecht)
Odenxia - Rijden - Zuid-Holland - Alex v Silfhout
Luv - Rijden - Brabant ( max. ong. 1 uur rijden)
Romy46- Rijden- Utrecht (max 1,5 uur rijden)
Daisyb94 - Rijden - Zuid-Holland of Noord-Brabant
LoveSaros - Rijden - Brabant of Zuid-Holland
Udo2001-Rijden-Brabant of midden nederland
X_Michelle_X - rijden - Noord Holland evt. Zuid Holland
Wanted2003 - rijden - Gelderland , Utrecht , Brabant
AnoukvW-rijden-afhankelijk van wie wat en wanneer?
Miranda21 - rijden - Utrecht - Gelderland.Heb geen bepaalde voorkeur, pas me aan aan de rest.
Alex van Silfhout is wel een mooie afstand voor ons.
Sythaa - rijden - Gelderland, Utrecht, Brabant
Roosje78 - rijden - Brabant, max 1,5 uur rijden - voorkeur instructie: nee

Reserve lijst:

Tijn8 (niet uit het topic, maar opgegeven via pb. Mocht er na alle bokkers uit het Z2 topic nog plek zijn)

Als ik de lijst zo bekijk zou Alex een hele goede optie zijn. Velen zijn enthousiast over hem en volgns mij heeft iedereen aangegeven bereid te zijn om naar Lunteren te komen.

Een datum plannen zal ook moeilijk worden. Aangezien de kringkampioenschappen in januari zijn en de regiokampioenschappen begin februari (voor NH, weet niet hoe dat bij andere provincies zit, maar zal ook wel zoiets zijn) kunnen we misschien het beste proberen een datum te plannen in maart/april.

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:36

Maart/april vind ik ook een mooie tijd, ivm als het echt winter wordt en het niet veilig meer is om op pad te gaan met de trailer rij ik niet ivm alleen buitenbak thuis.

Maar ik zag een vraag voorbij komen over fotlgraven?
Mijn zusje en man maken veel (en mooie) foto's.
Is een beetje een uit de hand gelopen hobby.
Misschien willen ze weil mee.
Maar als er fotograven zijn is ook prima.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-12 23:51

Dat is toch altijd goe Miranda. En zou leuk zijn als er het eea vast gelegd word ;-)

miranda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 08:41

Laat maar weten of ik hun 2 moet vragen of ze mee willen die dag met de clinic.
Dan licht ik hun vast in of ze dat leuk vinden om te doen.
Ik ken nog wel iemand die het denk ik wel heel leuk vind om te doen maar dan moet ik echt al wel een datum weten. Hij doet ook bruiloften fotograveren.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 09:44

Zodra er een datum bekend is kan je ze gewoon vragen zou ik zeggen.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 09:58

Wij hebben op stal ook een meid staan die mooie foto's (professioneel) maakt. Zal vast wel lukken om een fotograaf te regelen :)

Oke en nu de datum. Zondag 24 maart 2013 bij Alex van Silfhout. Zullen we dat proberen?

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 10:04

Kijk dat is spijkers met koppen slaan Sharon. Voor mij is het prima! Plan er wel omheen.

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:10

Prima Sharon! Misschien kunnen we zekerheidshalve het hele weekend reserveren, dus 23 of 24 maart. Je weet nooit welke dag beter uitkomt.

Wie mailt/belt?

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 10:10

Goed bezig! Voor mij geldt hetzelfde!