Oh meiden, ik zat even te kijken, en ik zie 22 februari staan.. Laat ik nou net op 22 Februari een Ladies Night organiseren! Het zal plaatsvinden in Jazz Café New Orleans in de Gelkingestraat. Er is een prosecco-tasting en er komt een dame van Christine Le Duc langs Een goede combi voor een gezellige vrouwen-avond dacht ik zo! Je krijgt ook nog een goodiebag mee! Dit alles zal ongeveer €10,- zijn (morgen weet ik de precieze prijs), inclusief 3 prosecco's en een goodiebag en hapjes. Heel schappelijk toch? Iedereen is welkom! Als jullie meer willen weten kunnen jullie mij PB'en
ah nee, steeds meer mensen vallen af. 22 februari heb ik nog niks staan! Dus ik kan
MusicELINE
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-13 20:24
Mensen die niet kunnen: Zeg dan meteen even of je 15 of 1 maart wél kunt. Die data staan ook al heel lang open maar als niemand reageert kan ik ook niet zoveel beginnen.
Las dit topic toevallig, en vroeg me af of er nog interesse is. Het lijkt mij namelijk ook wel leuk, dus misschien een idee om een nieuwe datum te prikken?
Ik ben eigenlijk vooral doordeweeks in Groningen. In de vakantie ben ik vanaf woensdag 8 mei tot die zondag weg, dus dat wordt helemaal niks Wat zijn eigenlijk leuke ideeën om te gaan doen eigenlijk?
__Karlijn__
Geplaatst: 18-04-13 10:38
picknicken, winkelen, martinitoren beklimmen , bios.... Weet jij nog iets?
Oh haha helemaal vergeten te reageren Een grote picknick in het noorderplantsoen haha, dat lijkt me wel gezellig inderdaad Of inderdaad in de stad wat drinken en dan winkelen, dat kan ook. Of gewoon 's avonds met z'n allen wat drinken en later uit ofzo, genoeg dingen om te doen inderdaad, nu nog een datum en deelnemerlijst