Als ik nou voor t drinken zorg. Dat is anders zo'n gesjouw.....
fliertje6
Geplaatst: 15-12-12 22:01
Hihi ik begin vast met lijnen ;p
Ik zie hoe het gaat met R, als hij wil slapen dan blijf ik wat langer en leg ik hem wel even in een campingbed (neem ik iig mee) of in de doek.. Zo niet dan ga ik rond 17u terug naar huis tuffen zodat hij in de auto kan slapen..
Tenzij jullie helemaal niet aardig zijn natuurlijk, dan ben ik zo weer weg
Chubby
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-12 22:02
Stokbrood en smeersels zijn welkom. Lust iedereen vega tomatengroentensoep? Zal ik ook pastinaaksoep maken?
Ik heb echt geen flauw idee hoe het zal gaan met Tijn. Echt niet. Dus ik kan gewoon niets beloven. Maar goed, ik ga ook met Rinske mee en daar zal hetzelfde voor gelden.
Och, maar gaat heus goedkomen hoor! Vanmiddag ook een gesprek gevoerd boven drie huilende kindjes uit.. Geeft allemaal niks toch. En als de ukjes overprikkeld raken, gaan we gewoon even een fikse wandeling maken..
We lopen hier in 10 minuutjes de bossen in, hopen op niet te veel blubber! Ben sowieso een voorstander van een wandeling, lekker naar buiten, dat kletst veel gezelliger
Sjapaz
Geplaatst: 15-12-12 22:35
Chubby schreef:
We lopen hier in 10 minuutjes de bossen in, hopen op niet te veel blubber! Ben sowieso een voorstander van een wandeling, lekker naar buiten, dat kletst veel gezelliger
Vind ik ook! Vinden de kindjes vaak heerlijk. Kun je een beetje kletsen. Hopen op mooi weer!