euhw poedersuiker. Is het op een dinsdag? Dan heb ik tot 18.30 school en moet ik nog een uur naar utrecht reizen. En dan nog naar het wokrestaurant. Dat gaat niet lukken voor mij denk ik Helaas....
_PatriciaH
Geplaatst: 22-11-12 11:58
Jammer dat jullie toch niet mee kunnen!
Wordt het nu deze? en wie gaan er nog wel mee?
27 nov:
Lokatie: Houten
Yakimono | Teppanyaki & Wok Meidoornkade 33 3992 AG Houten
Joh, vaak begin je met 6 en eindig je met 2 mensen op zo'n meeting. Niet te druk om maken Ik zal morgen even pben naar mensen die zich in 't topic gemeld hebben maar nog niet afgemeld of ze nog mee willen. Dan kan ik zaterdag/zondag reserveren voor degene die nog wel mee gaan.
Ok je bericht kwam een beetje zo over met die lijst er heel de tijd onder.
Felicity, ik wilde je nog pben of je ook mee wilde maar zie dat je 't topic al gevonden hebt Misschien kun je met de bus naar mij komen en misschien kunnen we vanuit mij met Cher meerijden? Weet niet of ze dat goed vindt maar is misschien een optie.
Ik ga ook nog steeds mee. Waar we heen gaan maakt me niet uit, maar Lunetten leek me het makkelijkst te fietsen dus daarom heb ik Lunetten ingevuld. Houten is dus ook prima, ga ik gewoon met het OV.
Vlakbij Yakimono stopt er een bus, is een halfuurtje van utrecht met een directe bus eventueel kunnen we ook nog gaan bowlen, lasergamen of glowgolfen, dat zit in hetzelfde gebouw
Voor mij iig geen bowlen/lasergamen/glowgolven. Moet nog flink wat cadeautjes kopen voor kerst en kwa tijd ga ik dat ook echt niet redden. Maar laat jullie natuurlijk niet stoppen door mij!
Hoe laat kan iedereen in Houten zijn? Rond een uur of 6/7?
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)