Niet alles komt uit Nederland, dus beter dat ik het wat vroeg in huis heb, dan dat het er nog niet is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wonder boven wonder heb ik hier nog altijd sinterklaas achtige snoepdingen liggen. Al meer dan een maand nu en nog steeds niet aangebroken!
ik moet nu eerst net zo slank worden als ilona 
Anders is t lijn 8 naar Berg en Dal en dan uitstappen bij de prins Alexanderlaan. Als jullie willen en ong. een beetje tegelijk komen, kan ik ook gewoon op t CS jullie even ophalen met de bus

Evt. zouden jullie hier kunnen blijven eten als je wil, maar dan moet je geen culinaire hoogstandjes verwachten
TE5 schreef:Vanaf de Waalbrug kan ik prima zonder brokken naar huis rijden, dus ik denk dat iemand die ook daadwerkelijk een rijbewijs heeft dat ook wel zou moeten lukken, Sas

Eten zou ik ook wel handig vinden, iets simpels als een ovenschotel is goed. Ben ook tevreden met een boterham.
Lekker makkelijk
Hoor dan graag wel even van te voren voor hoeveel mensen ongeveer (hoewel ik meestal toch voor het dubbele aantal mensen weet te koken, haha, dus dat komt uiteindelijk wel goed
) 

) met een tomatensaus?
Zo'n maaltijdsalade daar pleur ik vaak nog wat apartere dingen in die niet iedereen lust, maar zoiets spaghetti achtigs is meestal toch wel oké, toch?