Nee.. Heb wel 's vaker iets op zondag tussendoor en daar vind ik echt niks aan We zien elkaar al heel weinig en dan heb ik 's avonds een rotgevoel omdat het weekend zo snel voorbij is gegaan zonder dat ik bij 'm was. Heel stom misschien, maar ik voel me er gewoon niet goed bij 's Avonds zijn we constant druk druk en op zaterdag is hij dus gewoon van 8 tot 5 aan het werk. Zijn dus alleen echt samen op zaterdagavond/zondag.
daar ben ik sowieso voor maar doe maar gewoon op de zaterdag hoor. volgens mij kunnen dan de meeste mensen toch? ik kom dan de volgende keer wel weer heb het nu toch ontzettend druk
Destino
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-12 16:54
Ik vind het ook goed! Op welke datum kunnen de meeste?
Liedje
Geplaatst: 24-09-12 16:57
Citaat:
13 oktober: Kim, Chantal, Lianne? (heb misschien een verjaardag) Suzanne 3 november: Judith, Chantal, Lianne, Suzanne, Rianne 17 november: Kim, Chantal, Suzanne
Is dit de laatste?
Kimberleij
Geplaatst: 25-09-12 00:07
Ja volgens mij wel!
Wss kan ik er de 3de ook bijzijn ben er druk mee bezig
Lijkt mij ook de beste optie inderdaad Enig idee van tijdstippen? Ik ga nl. niet heel laat naar huis denk ik, aangezien ik nog een vrij lange reistijd terug heb..
Moet sowieso nog even uitzoeken hoe en wat. Met de auto wordt iig te duur dus zal even kijken hoe ik 't beste kan reizen (wordt waarschijnlijk trein met zo'n kortingskaartje). Bij welke stations zou ik door jullie evt. opgepikt kunnen worden? Kan ik even kijken wat de beste optie is.
Suuszels
Geplaatst: 25-09-12 11:53
Oke, is misschien dan wel het handigst op die manier. Ik kan je ophalen bij de stations van Dordrecht, Sliedrecht, Hardinxveld Giesendam, Gorinchem. Weet niet of Leerdam een station heeft? En andere plaatsen tussen Dordt en Leerdam als ik er nog met een station ben vergeten Sorry ik heb het razend druk, ik kom ooit weer in het topic maar moet nou nog wat regelen voor de bruiloft en verder veel huiswerk etc. en natuurlijk een heerlijk weekendje Berlijn achter de rug
Kimberleij
Geplaatst: 25-09-12 12:56
Rianne ik kan je ophalen bij station Schiedam centrum, of Rotterdam centraal
Leerdam heeft ook een station en is vanuit Groningen dichterbij dan Rotterdam, Dordrecht etc.. Alhoewel Rotterdam denk wel een sneltrein heeft vanuit Groningen.
Ik kan je evt ook ophalen in Culemborg, da's misschien voor jou wel voordeliger dan Leerdam.
Leeuwarden, Groningen.. Ik haal die dingen altijd door elkaar.. Ik moet bekennen dat ik niet eens weet waar het ligt als je mij een kaart van Nederland geeft