Nouja, jullie moeten je niet door mij laten tegenhouden vroeg af te spreken, dat iig, ik kan ook later aansluiten. Ik dacht eerder aan uurtje 13/14.
Trouwens ik heb wel niets kunnen maken, dus ik moet echt naar de winkel om iets mee te nemen.... Is dat heel erg?
Jammer Smee.Wie komen er nou wel eig?1. Aleeneh3. Gianti4. Knoffer5. Inney6. Wouter827. Rayoow Ovb vervoer ???8. WoepsIk ben er dan rond 2 uur, dan bel ik Eline wel ff waar jullie zijn en kan ik aansluiten. Wordt het weer wel goed genoeg om in het park te gaan zitten?
Nou ik twijfel. Ik zit al enormmm in de knup met t geld.. en als we maar met zo weinig zijn kunnen we misschien beter een andere datum prikken?
hmm, misschien is dat dan wel een beter idee.als inney het om financiële redenen het ook niet zou redden, dan blijven er nog maar 4 over.
Inney schreef:Nou ik twijfel. Ik zit al enormmm in de knup met t geld.. en als we maar met zo weinig zijn kunnen we misschien beter een andere datum prikken?Dat dacht ik dus net zo....
Ja t geld had ik ook graag uitgegeven, maar er blijft nu zo'n klein clubje over. En het is al een beetje lastig que geld. Wanneer is de meeting bij SA ook alweer? November toch?