Fotomeeting Rotterdam/Rhoon/Barendrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:14

Mallow schreef:
Hihi dat gaat je ook niet lukken hor Kim :D Zou t heel leuk vinden als je er bij bent, maar als je t idee hebt dat er niets bij zit voor je om je portfolio uit te breiden en je t daarom niet ziet zitten houd niemand je tegen natuurlijk :)

Gelukkig want ik kan begrijpen als het banketstaaf over komt. Ik blijf gewoon strak meekijken hier haha, :)

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:18

@_Kimmm: ik neem de tweede schimmel uit mijn profiel mee, Celona. Meestal is ze wel fotogeniek, kost nooit zoveel moeite om haar mooi op de foto te krijgen.

_Kimmm

Re: Fotomeeting Rotterdam/Rhoon/Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:21

_sjors_ even wat anders les jij bij evert :) ?

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:24

Niet meer, maar ik sta daar wel op stal :j.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 13:25

Wauw wat een prachtige merrie Sjors :~

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:26

Wat is de wereld toch klein, dan ken jij mijn bijrij merrie vast wel Peline :+:

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:28

@Mallow: dank je wel :o .
@_Kimmm: volgens mij wel ja, die staat nu toch ergens anders? Wereldje is maar klein inderdaad :j.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:30

Het maakt mij eigenlijk niet zo uit wat er komt. Een site en portfolio heb ik allang niet meer. Maar vind het wel weer eens leuk om foto's van verschillende paarden te maken :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:31

Ja klopt inderdaad! Kom nog wel is bij jullie op stal tijdje geleden Scor van Yousra ook op de foto gezet.
Ohh wat gaan we offtopic sorry!

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:35

Die ken ik ook idd, gaaf paard was dat. Leuk!
Ook sorry, nu weer ontopic :D.

@Amanda: heb weleens mooie foto's van jou voorbij zien komen, leuk dat je er ook bij bent!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:37

Bedankt :D
Ik heb veel gefotografeerd. Maar nu sinds een jaar of 2 eigenlijk niet zo meer. Site opgezegd en doe ook geen opdrachten meer. Al het verplichte er omheen had ik gewoon geen zin meer in.
Maar zo met een meeting, of op een andere manier vind ik het nog wel leuk om te doen :j
Jullie blij met foto's, ik weer een daagje foto's maken, beide partijen tevreden en lol ervan. Dat vind ik belangrijk :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:38

Denk dat dat ook het belangrijkste is Amanda. Als het plezier er af gaat en het een verplichting wordt dan is het ook niet leuk meer.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:41

Nee precies. Dus af en toe word ik nog wel eens op een stal gevraagd voor een fotodag voor pensionklanten. Of voor kennissen/vrienden. Dat doe ik met veel plezier.
Maar niet meer elk weekend op pad, regelmatig wat gezeur krijgen, gevoel van verplichting.
Nee, dit is een stuk leuker :D

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:42

Als het op zondag gedaan wordt moet ik helaas afmelden, mijn stal is dicht op zondag.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 13:43

Super leuk op deze manier dan toch Amanda! Ik ben blij dat je er bij bent, vind je foto's altijd erg gaaf :j

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:46

Bedankt voor het compliment :D

Even een praktische vraag. Hoe wil je het indelen?
Fotografen die een aantal paarden voor een bepaalde tijd worden toegewezen en dan rouleren ofzo?
En is er ruimte om een reflectiescherm mee te nemen? Dat we elkaar helpen met vasthouden enzo?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:50

Misschien handig als er een aantal mensen iemand extra mee kunnen nemen om de aandacht van de paarden te trekken ? Zijn ze reflectiescherm proef :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 13:51

Tsja ik zat er net over te brainstormen..
We hebben nu in principe 4 modellen en 3 fotografen, dus op zich wel een groep die in 1 keer kan denk ik?
Maar wat is dan handig...
Ik denk even een vraag aan alle modellen, wat voor foto's willen jullie?

Kijk ik ben geen held.. Een galopje buiten is voor mij waarschijnlijk geen optie, tenzij ik me plots bedenk :D
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met elke foto waar m'n paard opstaat al zo blij ben als een klein kind :') :+

Daarnaast is er daar opzich genoeg gras te vinden, ik kan daarin alleen voor mezelf spreken omdat de andere paarden niet ken, maar die van mij kan ik prima even op t gras zetten aan een longeerlijn. Zodra die gras ziet is ze koest :P

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:53

Met zo'n groep kan het denk ik wel in 1x.
En inderdaad, wat voor foto's maken we. Portret van de ene en galop van de andere wordt wat lastig tegelijkertijd :+
Doen we nog iets met los en prikpaaltjes? Ik heb zelf geen prikpaaltjes en van mij hoeft het ook niet zo nodig.

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:57

Wat mij betreft voornamelijk portretfoto's. Wil er ook wel op gaan zitten maar galop buiten zie ik ook niet zitten.
Geen idee of ze reflectiescherm proof is, maar dat valt te proberen.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:58

Ik zou wel graag een aantal actiefoto's/rijfoto's willen hebben (kom er ook onder de man naar toe). Stand en of portretfoto's zijn ook prima. Maakt me echt niet zo heel veel uit. Prikpaaltjes heb ik ook niet maar is wat mij betreft ook niet nodig. Geen idee hoe Storm op een reflectiescherm reageert (levert vast een leuk plaatje op ;-))

Heb mijn verzorgster een mailtje gestuurd of die misschien ook mee wil, maar die weet nog niet of ze kan.

Die van mij is ook wel tam als hij gras ziet, maar durf geen garantie te geven of hij ook echt netjes aan een longeerlijn blijft staan.

@Mallow, achter die haf van mij kun je makkie een galopje doen hoor. Is echt een superbraaf beest en fungeert vaker als airbag of bumper ;-).

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 14:00

Ik heb eens een shoot gehad op t strand en daar had ik m'n paard los gelaten := ([ITP] Mijn droom werd werkelijkheid.) maar dat durf ik nu echt niet meer, ze kent de weg naar huis te goed :+

Losse foto's hoeven van mij niet zo nodig eerlijk gezegd.. Maar als andere t wel graag willen is t wel een optie denk ik?
Ik vind foto's onder de man wel leuk, maar vind het dan net zo leuk om er alleen gewoon op te zitten. Dat draf en galop hoeft voor mij niet, maar ik denk niet dat mijn paard bijzonder gedrag zal vertonen als een ander t wel doet. ( Daar moeten we wel rekening mee houden denk ik? )

Haha Faringo is wel iets om over na te denken, maar heb met de mijne nog nooit buiten gegalopeert, misschien eerst dat eens uitproberen :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:02

Joh gewoon doen hoor, met Storm voorop kan dat prima. Ga zelfs wel eens met onervaren ruiters naar buiten, dan doen we ook een galopje met Storm voorop. Kan Storm makkelijk terug nemen mocht iemand niet meer willen zeg maar. Heb hem ook een keer meegenomen naar het strand en 2x naar de Veluwe. Hij is dan wat kijkeriger maar loopt braaf voorop en schrikt zelden. Prima in de hand te houden.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:12

Reflectiescherm is zo weer opgevouwen als ze het eng vinden :j
Mijn ervaring is dat ze er net wat alerter van worden. Ze hoeven er niet heel dichtbij te staan. Dus kan best wat moois opleveren. En als het niet gaat, dan gaat het niet. Het moet niet!
Ik heb overigens alleen een goudkleurige. Niet geschikt voor schimmels of zwarte paarden. Daar heb je een zilverkleurige voor nodig.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:16

@kimm-is mijn Paint in westernoutfit wat voor je portfolio ??