Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jizzie schreef:Hallo! als jullie eventueel nog een model nodig hebben heb ik mijn merrie Lady nog in de aanbieding, zij is een appaloosa merrie van ong. 1.36m, mochten jullie interesse hebben laat maar weten, dan stuur ik wat foto's. Lady staat een straat van het bomenpark gestald (in de buurt van de wijsterhoeve).
Desty schreef:Jizzie schreef:Hallo! als jullie eventueel nog een model nodig hebben heb ik mijn merrie Lady nog in de aanbieding, zij is een appaloosa merrie van ong. 1.36m, mochten jullie interesse hebben laat maar weten, dan stuur ik wat foto's. Lady staat een straat van het bomenpark gestald (in de buurt van de wijsterhoeve).
Oh hey, wat leuk! bij ons 'tegenover' Vind dat wel leuk om een op de foto te hebben als ik dat mag zeggen.
Tuurlijk ben ik niet degene die dat gaat beslissen, maar wil toch wel een voorkeur inleveren.
Jizzie schreef:haha yes die bedoel ik, en twee huizen naast jullie, daar staat mijn appie, maar die twee aan de overkant zouden ook gewoon mogen
Mayling27 schreef:Hallo,
ik kwam net deze topic tegen..
Is de meeting vrij voor iedereen?
Ik zou ook graag als fotograaf mee willen gaan, maar dat ligt een beetje aan de datum. (Weet niet of ik daar overheen gekeken heb en er al een datum bekend is?)
Ik heb een tijdje een spiegelreflex en wil zoveel mogelijk foto's maken om het steeds meer te leren....