Alleen heeft mevrouw soms schrik van vuilniszakken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hetlevenwint schreef:Citaat:Dus nu zijn de candidaten, afhankelijk van wanneer (en vervoer) :
*hetlevenwint met 5jarige tinker ruin
*Jackytje met 10/11 jarige tinker merrie
*killed met ... jarige tinker merrie
*Oona met 9 jarige tiner merrie
*_Clocloken _ met Dusty tinker merrie (en eventueel tinker hengst)
En enkele van bokt.be die ook afhankelijk van de datum mee zullen gaan of niet
hetlevenwint schreef:Bedoelde van dat weggetje bij de dries-Mollenveld... dat je richting bos wel mag maar richting dorp niet... .
Edit; niet enkel voor de borden die er wel staan bekijken, maar ook een controle van borden die eventueel bijgekomen zijn. Hier is ook een verboden paardenbord bijgekomen recent, die gaat nog niet op streetvieuw te zien zijn.
Soprano schreef:Hallo, kreeg eergisteren een pbtje van iemand of ik ook met mijn tinker wou meerijden. Lijkt me wel leuk een tinker rit en eens in een andere omgeving rijden! Maar weet wel nog niet of ik vervoer heb, want dan zouden mijn ouders mij al moeten (en willen) wegdoen naar Halle en nogal stom moesten ze daar moeten blijven wachten enz. Daar komt nog bij dat Iowa alleen nog maar op de van heeft gestaan toen we ze hebben gekocht en dat ze daar heel stressig in was dus de combinatie van, vreemde omgeving en vreemde paarden weet ik nog niet of dat goedkomt (iowa is nogal heel erg stressgevoelig
) Misschien dat ik in tussentijd al eens op verplaatsing ga rijden om te zien wat haar reactie is. Dus ik weet het nog niet zeker. Toevallig ook niemand die van richting Bornem (klein-brabant) komt?
Soprano schreef:hih wat leuk Iowa fans, al weet ik niet of ze nog deftig uit die van komt want ze zweet dan als een rund en is een bolletje spanning![]()
Heb net eens opgezocht op routenet en vanuit Bornem naar Halle zou het voor een auto met aanhanger ongeveer 51minuten rijden zijn. Valt wel mee, had langer verwacht. Misschien dat mijn ouders dan overhuis kunnen gaan (moet het natuurlijk wel nog vragen) Mijn mama rijd overigens wel paard, al heeft heeft zij wel een ijslanderMaar moest er nu net iemand van deze kanten komen die nog een plekje op de van heeft is natuurlijk ook heel erg handig.
Heb met Iowa al wel grondwerk met de van gedaan en dus er op gaan en even blijven staan is tot zover geen probleem. Het is vooral het rijden dat ze als een gek begint te zweten en in haar typische introverte staat geraakt. Maar aangezien de rit in november is, heb ik nog wel even tijd om hier eventueel wat op te oefenen.
Jackytje schreef:Klopt. Bornem is idd niet zo ver van Halle! Valt dik mee!
Je moeder kan eventueel wel mee komen met haar ijsje hoor. Er komt ook iemand meet met een Konik.. Ze weet de weg ook en kent her en der wel wat weggetjes, vandaar.Het is geen probleem dat er een paard mee komt van een ander ras, zolang het grootste gedeelte van de groep Tinkers zijn. Maar klopt wel, als er iemand van jouw buurt ook meekomt kan je wel met hun meegaan. Ik ga ook mee met Oona.
Je hebt inderdaad tijd genoeg om nog te oefenen. Heb je facebook? Zoja wil je hem even pb'en? Dan kan ik je toevoegen bij het event en zo is het ook makkelijk contact te houden, mits toch een groot deel van de deelnemers facebook heeft.