Ja zoiets had ik inderdaad gelezen, maar er is dus nog niet een definitief plan en nog geen tijd bekend? Maakt mij inprincipe niet zoveel uit, ook omdat het nog niet zeker is of ik wel mee kan, en vind het allemaal gezellig hoor:)
We kunnen beter op een centrale plek afspreken, Utrecht Centraal of Neude. Want als jullie een kroeg opnoemen moet ik er anders met mijn navigatie op mijn telefoon heenlopen. En dat werkt ook niet altijd optimaal.
Ik meld me ook weer even Ik kan de 19e toch gewoon mee! Dacht eerst van niet maar 't kan toch. Op centraal ofzo afspreken is altijd wel 't handigst ja Lopen we vanuit daar wel naar een cafe. Leuk!
Heeej ik ga vaak 9 uur zit ik al op me paard of gooi ze buiten. Dus ken hooguit 11 uur de trein pakken als ik me paard moet doen.. en anders kijk stal genood lief aan of ze hem x willen doen als allemaal niet uit komt:)
Willen we vantevoren afspreken waar? Misschien wel zo handig dat we niet in de stad staan van 'o jee die wil daar naartoe en die daar naartoe'. Of kijken we in de stad wel waar we gaan?
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 13-08-12 20:40
Als we echt geen leuke restaurantjes kunnen vinden, kunnen we altijd naar de mr Jacks.
Ja nja daarom dacht ik, misschien vantevoren even googlen of er nog een ander betaalbaar restaurant is, voor we weer daar eindigen idd Al kunnen we dan wel weer lachen om de hoge kwaliteit van klantvriendelijkheid en serveren enzo