@spatter: dus jullie komen met 2 paarden? Dan zou ik eventueel moeten kijken of er iemand van groep 1 naar groep 2 wilt, om de verhouding kloppend te houden.
Ik wil wel als nr 10 mee Dus als jullie nog iemand nodig hebben.. dan wil ik wel met Wisper komen.. Kan je alleen niet van te voren vertellen of het rijfoto's worden.. dat is afhankelijk van haar humeur..
spatter
Geplaatst: 02-08-12 22:13
was wel de bedoeling ja, als dat goed is
Dafness
Geplaatst: 04-08-12 09:19
Ik heb nog geen zekerheid dat ik die dag kan komen. Probeer zo snel mogelijk door te geven of ik aanwezig ben ja of nee.
Oké Spatter;) Is er dan eventueel iemand die van de vroege groep naar de middag wilt? @ Whisperke: Voor nu zitten we vol. Wel kan ik je op de reserve lijst zetten. Dan sta je op nummer 1. Mocht er dan nog iemand uitvallen, dan stuur ik je een pb.
@ Dafness: zou je dit zsm willen laten weten? Dan ga ik nog opzoek naar extra fotografen.
Wat betreft het schema. Ik kan niet 30 min longeren en 45 min rijden dan valt hij om . Met zijn 3 jaartjes wil ik hem dat ook niet aandoen. Ik zal 10/15 min longeren en ong 20 min rijden, afhankelijk van hoe hij aanvoelt. Meer kan hij gewoon nog niet aan. Na zo een dag moet hij zeker 2 dagen bijkomen . Tussenin zoeken we wel even een graspolletje op dan vermaakt hij zich wel.
Het longeren gebeurt per paard. Dus dit zal een min of 5 zijn. De rijfoto's is genoeg is genoeg.. Dus dat komt wel goed.. De tijd die overblijft voordat je gaat rijden kun je dan gebruiken om te zadelen.
Hier nog even een berichtje. Vanaf morgen ben ik een weekje weg. De zondag daarop zullen wel elkaar tegen komen op de meeting. Ik hoop dat ik tussendoor nog kan reageren, maar zo niet dan weten jullie waarom.
Was er nog iemand die eventueel van de ochtend naar de middag groep zou willen? Als er nog mensen op het station weert opgehaald moeten worden, dan kan ik dat eventueel ook nog wel regelen.
Trancheeweg in Weert. Zal er één dezer dagen wel even heen rijden om te kijken wat het huisnummer is van de fabriek waar de parkeerplaats tegenover ligt.
Ik was op vakantie, maar heb even alles bijgelezen. Moet zeggen dat ik de organisatie wel goed vind, tot nu toe is alles zeer duidelijk Heb er echt zin in!
Middag groep: 1. Branco 2. Leonie87 3. Aagje_Nimbly 4. Bianco 5. Cowgirl Dag indeling: Groep 1 10.00-11.15 Portret (15 min per paard per groepje fotografen) 11.15-11.45 Losgooi/longeer foto's (5 à 7 min per paard) Tot 12.00 de mogelijkheid om op te zadelen. 12.00-12.45 Rijfoto's
Groep 2 13.00-14.00 portret 14.00-14.30 losgooi/longeer foto's 14.30-15.15 rijfoto's
Tijdens de portretfoto's zullen de fotograven van paarden wisselen. Deze kunnen dan ook in de gaten houden dat ze alle paarden hebben gehad.
Zo ik heb het lijstje even bijgewerkt. Deze klopt nu;) Bedankt Keeliie voor het compilement..
Silence
Geplaatst: 17-08-12 08:31
De parkeerplaats ligt tegenover het bedrijf hoco beton, trancheeweg 16-18.
Kunnen we bij rijfoto's niet een half uur zetten? Rijfoto's zijn vaak zo genomen daarnaast zou ik het heel fijn vinden om echt even een half uurtje pauze te hebben tussen de groepen want dit is ter plekke vaak toch altijd al een beetje korter dan gepland. Mijn ervaring leert dat je wel ff goed moet kunnen lunchen tussen de groepen door
Middag groep: 1. Branca 2. Leonie87 3. Aagje_Nimbly 4. Bianco 5. Cowgirl Dag indeling: Groep 1 10.00-11.15 Portret (15 min per paard per groepje fotografen) 11.15-11.45 Losgooi/longeer foto's (5 à 7 min per paard) Tot 12.15 de mogelijkheid om op te zadelen. 12.15-12.45 Rijfoto's Er is dus van 12.15-12.45 pauze voor de fotograven. Wel hebben we eventueel tot 13.00 uur uitloop om foto's te maken tot de middaggroep.
Groep 2 13.00-14.15 portret 14.15-14.45 losgooi/longeer foto's 14.45-15.15 rijfoto's
Als er met de losgooi foto's rekening gehouden kan worden dat eerst de mensen gaan die ook rijfoto's maken en daarna de mensen die alleen losgooi foto's willen. Dan hebben de andere paarden nog even de tijd om bij te komen.
Zou iedereen mij even een berichtje willen sturen met hun telefoonnummer en daar hun naam en de naam van het paard bij vermelden? Mocht er dan nog een probleem zijn dan kan ik jullie een berichtjes sturen.
Ik heb ook nog even naar het weer gekeken en dit ziet er voor nu goed uit. Lekker koel tot 20 graden en zon met hier en daar bewolking.