Allemaal speelse honden hier? Dan neem ik (als de fotografen het er mee eens zijn) alleen Rix mee. (wilde de fotografen eerst de keuze geven tussen Rix of Job)
Rix is igg in zijn eentje nogal onzeker, en vaak heeel speels. Voordat wij Job hadden hadden we helemaal géén problemen met hem. Dus zonder Jobje moet ook alles goed gaan, maar echt héél soms kan t zijn dat een hond hem niet aanstaan, maar dan rent hij er blaffend achteraan, en in een groep honden krijgt hij toch wel op zn flikker, en durft hij niks.
_Chip
Geplaatst: 26-06-12 21:16
horsesm schreef:
weekend: ++++++ doordeweeks: +++++++
Ik heb beide van annelindeeee er ook bij gezet, en mijn eigen!
Ik wil me ook wel aanmelden als fotograaf.. mits het niet doordeweeks is aangezien ik gewoon moet werken
_Chip
Geplaatst: 27-06-12 00:59
Typisch mijn hond op de foto, Rix
'He baas, ik hoor het geluid van je camera, vroeeeeeem'
Als er iemand is die zo'n kop van hem scherp op de foto krijg, dan ben ik helemaal blij Het is zo'n gestoord beest, ik hoef totaal niét van die serieuze foto's, nee, lekker typisch Rix, op zijn dolle momenten
Ze hoeven niet alleen maar stil te zitten toch? Want dat krijg ik niet voor elkaar bij die van mij, zoveel ruimte, zoveel hondjes en dan stil zitten hij blijft wel even zitten, maar spelen wil hij wel denk ik zo
Ik heb het zelfde hoor Pine.. Mijne is veel te speels om de hele tijd te blijven zitten. En actie foto's vind ik net zo leuk! Dit is mijn lelijkerd met rennen
Ik heb nog geen actie foto's van die van mij...mijn schoonmoeder heeft ooit haar camera mee genomen naar de drunense duinen..en het enige wat we zagen was een zwarte vlek hihi
Mijn teef is wel erg dominant. Tot nu toe heb ik nog weinig problemen met andere honden gehad. In het bos heb ik haar wel gewoon los gehad en zijn we ook andere honden tegen gekomen. Maar toen waren onze andere honden er ook bij. Ze is nog nooit alleen mee geweest.
Rix is denk ik ook wel makkelijk, op commando blijft hij wel zitten. Maarja, een nieuw bos, andere honden.
Hebben de fotografen liever zonder tuig/halsband? Of wat vinden jullie mooi voor portfolio? Ik heb een knalgroene halsband, of een rood tuigje. Maar hij kan denk ik ook wel zonder tuig.
_Chip
Geplaatst: 27-06-12 12:38
EquiPhoto schreef:
Wat een maf beest, die Rix
Oh ik heb nog veel meer van zulke foto's hoor Snap je waarom het mij niet lukt om hem scherp te krijgen? hahahaah.
Met schapenpoep zul je veel van deze foto's krijgen denk ik;