Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:5 Augustus staat op dit moment vrij in mijn agenda.
Ik kan dus mee, onder voorbehoud van eventuele wedstrijden met mijn hond. (Hoor ik soms pas erg laat)
11.00 lijkt me oke.
Voor de duidelijkheid:
11.00 verzamelen kennis maken, en starten met zadelen (Dus +/- 11.30 vertrek)
of 11.00 gezadeld en klaar voor vertrek?
eelkie schreef:Helaas Lage Vuursche ga ik niet redden. Mijn paard laad slecht op het moment. Ze heeft zich laatst omgedraaid terwijl ze vast stond dus dan laat ik het even schieten. Een boktrit omgeving Doorn, Driebergen, Austerlitz, Zeisterbos ben ik zeker voor! Misschien volgend jaar weer.. eerst maar is dat trailerprobleem oplossen! Veeel plezier in ieder geval!
xx_Kelly_xx schreef:Femke_Tweety schreef:5 Augustus staat op dit moment vrij in mijn agenda.
Ik kan dus mee, onder voorbehoud van eventuele wedstrijden met mijn hond. (Hoor ik soms pas erg laat)
11.00 lijkt me oke.
Voor de duidelijkheid:
11.00 verzamelen kennis maken, en starten met zadelen (Dus +/- 11.30 vertrek)
of 11.00 gezadeld en klaar voor vertrek?
11.00 verzamelen en kennis maken en daarna zadelen en wegrijden is prima hoor, ik heb nooit haast met buitenrijden, dus een half uurtje later wegrijden is bij ons geen punt.
Maar 11.00 verzamelen is prima. Ga ik even kijken naar een ontmoetingsplek, weet niet wat handig is, mij lijkt het het leukst om naar het theehuis toe te rijden en dan via een andere route weer terug, inplaatst van ook nog eens bij het theehuis te verzamelen want dan blijf je qua rijden de hele tijd in het zelfde gebied rondhangen, als je begrijpt wat ik bedoel?