mijn ervaring is dat het mentempo en het tempo van onder het zadel erg verschillend zijn. Ik men zelf ook, dus spreek uit ervaring. Normaal gesproken wordt met de kar veel meer gedraafd en minder gestapt en gegaloppeerd dan onder het zadel. En als je een stuk wil crossen is dat ook niet echt handig met een kar
janneke584
Geplaatst: 28-06-12 17:06
Lijst van mensen die mee willen:
horsesm (mandy) met Elegance, denise (huifkar) Elegance_ (Denise) met Elegance xx_kelly_xx (Kelly) met Wiwabalia, onder het zadel _xManadisx_ (Franka) met manadis onder het zadel janneke584 (janneke) met Bente (Fries) of Indiena (NRPS d-pony) onder het zadel
Goh wat een leuk idee Helaas beetje verweg voor mij en ik heb geen auto+trailer Anders was ik meegegaan (stiekem ga k wel even kijken of het eventueel te doen is)
ik kan helaas toch niet mee, mijn moeder heeft net tegen de familie gezegd dat we dan mijn verjaardag vieren, helaas! ik kan die verjaardag ook niet naar de zaterdag verplaatsten jammer genoeg! Ga zaterdag wel een lekker lange rit maken dan Jammer!
Naja, ik heb 5 augustus nog een boktmeeting staan en ben met paardlief een weekend weg op de 11de en 12de, dus dan wordt hij wel erg naar achteren geschoven, hou met mij maar geen rekening want ik kan dus pas weer de 26ste (augustus).
Mochten jullie een nieuwe datum prikken waarop ik wel mee kan, dan haak ik graag weer aan, vind het super rijden in Bennekom dus vind het jammer dat ik eventueel niet meekan.
Helaas werk ik de zaterdagen. Ik wil misschien nog best aansluiten, heb vandaag ook met iemand uit Hoekelum gereden toen meetten we vlakbij de panoramahoeve aan het spoor.
Ik kan deze vakantie heel veel. Ben volgende week ook heel de week thuis. Pony eet over het draad heen dus moet afvallen. Panno is een uurtje op rustig tempo voor mij